Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

Ik vind RTS games sowiezo niet zo goed. Nooit van gehouden en ga ik ook nooit van houden.

Veel te onrealistisch. Ik geef het een 2/10.

Hier is de mijne:

Een game uit de stal van R*, Manhunt 2 het is 1½ jaar lang uitgesteld omdat het te gewelddadig is.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

een game die geweldadig is is altijd goed! maar té geweldadig :dans:

maar toch zou ik hem niet kopen :schater:

8/10

just watch

extra info: dit filmpje is vrij oud, want hij is ook op de PS3 uitgekomen...

Bewerkt: door Mikey cool6
Link to comment
Delen op andere websites

een game die geweldadig is is altijd goed! maar té geweldadig :dans:

maar toch zou ik hem niet kopen :schater:

8/10

just watch

extra info: dit filmpje is vrij oud, want hij is ook op de PS3 uitgekomen...

Ik vind het te veel van WoW Warcraft gejat. :( 2/10

Nu een game waar ik veel lol van heb/gehad: Bully _O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het te veel van WoW Warcraft gejat. :( 2/10

Van WoW?

Dan is het hele RPG-Genre gejat van WoW.

Ik geef bully een 7,5 ik vind de graphics niet geweldig.

Metal Gear Solid 2:

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het te veel van WoW Warcraft gejat. :( 2/10

Van WoW?

Dan is het hele RPG-Genre gejat van WoW.

Ik geef bully een 7,5 ik vind de graphics niet geweldig.

Metal Gear Solid 2:

lijkt me wel een vette game:P 8/10

MotorStorm: Pacific Rift!! :tu::tu:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door stefan321
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf vind de besturing nogal waardeloos (houd meer van Burnout Paradise besturing), maar grafisch wel heel goed! Dus een 7.

Morrowind, de voorloper van Oblivion is al 6 jaar uit inmiddels maar ik vind het nog steeds een van de beste rpg ooit.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Fallot 3!! :D Een 10/10

LittleBigPlanet

Beste game van 2008 10/10!

Dungeon Siege 2

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Fallot 3!! :D Een 10/10

LittleBigPlanet

Beste game van 2008 10/10!

Dungeon Siege 2

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Ziet er heeeeeeeeel saai uit, sorry maar het krijgt een 1/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Fallot 3!! :D Een 10/10

LittleBigPlanet

Beste game van 2008 10/10!

Dungeon Siege 2

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Ziet er heeeeeeeeel saai uit, sorry maar het krijgt een 1/10.

Zier heel saai,kut , bagger uit. :gaap:

Ik snap ook niet wat de bedoeling ervan is.

Mario Kart (Wii) :

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...