Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

Zoo Tycoon 2:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Beetje saai 1/10.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

Ik dacht eerst even dat het Interstate 76 was, maar jammer genoeg is het het niet, en helaas, ik ken deze game niet.

955438597-1.jpg

Half Life

Aka, best game ever. (vind ik)

Half Life, tja, een grof spel heb ik vernomen. En lijkt me een grote tegenstander van Halo maar is wel een goed spel. Alleen vind ik alles erin iets te high-tech en iets wat nooit zal kunnen. (zoals met zo'n geweer voorwerpen naar je toe halen ofzo) 5/10

En dan nu, een nieuwe game, en geannuleerde game. :-(

(Met andere woorden, game is grotendeels gemaakt maar word niet meer uitgebracht.)

Een Halo MMO (Klik op link voor nieuwsbericht en natuurlijk de plaatjes om te raten. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Half Life, tja, een grof spel heb ik vernomen.

Emm, dat valt nog wel mee. Alleen soms ietwat schokkend.

En lijkt me een grote tegenstander van Halo maar is wel een goed spel. Alleen vind ik alles erin iets te high-tech en iets wat nooit zal kunnen. (zoals met zo'n geweer voorwerpen naar je toe halen ofzo) 5/10

Half Life 1 was er al LANG voordat Halo al zn opkomst maakte. Daarnaast is, naar mijn mening, gewoon echt alles beter dan in Halo. (nee, ik kan niks bedenken dat Half Life niet beter deed, ook al was die game 3 jaar ouder)

Half Life zette een compleet nieuwe standaard voor games. Half Life 2 was heel anders dan Half Life 1. En ik denk dat je Half Life 2 verwart met deze, dit was namelijk de eerste.

Overigens, waarom zou je het meest innovatieve wapen in de game bekritiseren omdat dat het niet reëel lijkt? Het kan in zekere zin wel een beetje (Magnetisme en dergelijke).

Maar goed. :puh:

En dan nu, een nieuwe game, en geannuleerde game. :-(

(Met andere woorden, game is grotendeels gemaakt maar word niet meer uitgebracht.)

Een Halo MMO (Klik op link voor nieuwsbericht en natuurlijk de plaatjes om te raten. :engel:

Yep, had em al gelezen ergens. Wel jammer maar, he, het klopt voor geen ene meter. Halo past gewoon niet in een MMORPG (FPS zou nog wel heel goed kunnen). Het is net als een racegame uitbrengen met Final Fantasy karakters er in die de F1 rijden, het klopt gewoon voor geen ene meter. Daarom geef ik het een 2/10

Maarehh, laat Halo Wars maar komen zeg ik. Die game klinkt goed namelijk. :D

914828_20041116_screen005.jpg

Metal Gear Solid 3

Link to comment
Delen op andere websites

Goede graphics voor die tijd, ik heb geen een Metal Gear Solid deel gespeelt omdat het niet mijn ding is. Een 8.

http://www.game1.nl/members/jeffire/videos...Prijsvraag.html

Dat is geen game... Dat is een één of ander bestuurbaar tankje... :7

Nouja:

Rollercoaster Tycoon 3, dit is een filmpje van iemand die de gehele Titanic in RCT3 heeft gebouwd:

Klik hier voor de link naar Youtube.

Link to comment
Delen op andere websites

Goede graphics voor die tijd, ik heb geen een Metal Gear Solid deel gespeelt omdat het niet mijn ding is. Een 8.

http://www.game1.nl/members/jeffire/videos...Prijsvraag.html

Dat is geen game... Dat is een één of ander bestuurbaar tankje... :7

Nouja:

Rollercoaster Tycoon 3, dit is een filmpje van iemand die de gehele Titanic in RCT3 heeft gebouwd:

Klik hier voor de link naar Youtube.

Ja sorry, verkeerde link...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game nooit gespeeld, maar hij schijnt inderdaad erg tof te zijn. Normaal gesproken houd ik nooit

zo van RTS-games, maar dit spreekt me wel aan. ^_^

Een 8/2/10.

Mario Kart: Double Dash

Het blijft een geweldige game, en is dan ook nog

geregeld in mijn Gamecube ( :$ ) te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game nooit gespeeld, maar hij schijnt inderdaad erg tof te zijn. Normaal gesproken houd ik nooit

zo van RTS-games, maar dit spreekt me wel aan. ^_^

Een 8/2/10.

5 Eypo bij uw gameboer.

Uitbreiding is wel 30 Eypo though...

Multiplayer is voortreffelijk, je hebt echt niet die uitbreiding per se nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...