Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

een goede oorlogspel

heb het maar 1 keer gespeelt

9/10

Hitman 2: Silent Assassin

bron:

Hitman 2 : Silent Assassin is het tweede computerspel uit de Hitman-reeks en gaat over agent 47 die gestopt is met moorden en toevlucht zoekt in een oude pastorij met een andere priester. Het spel is uitgekomen op 1 oktober 2002.

Voor de priester doet agent 47 klusjes en andere zaken. Agent 47 wil graag zijn verleden van moorden vergeten. Tot op een dag dat een maffiabaas de priester ontvoert en hem gevangen zet op een onbekende plaats . Agent 47 vindt een briefje met het opschrift dat hij binnen de 4 maanden 5000000 dollar moet verzamelen en naar een buitenlandse bankrekening moet sturen. De enige optie om dit geld te verdienen is terug beginnen met moorden. Dit brengt hem van Rusland naar Japan. Om uiteindelijk te eindigen in de pastorij waarbij hij alle maffialeden moet uitschakelen en de priester bevrijden . De priester dankt hem een geeft hem een kruisbeeldje. Agent 47 aanvaardt het kruisje echter niet en verlaat de pastorij om terug bij het ICA (international contract agency) te gaan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

het ziet er echt hard uit :klap: mooie graphics

jammer genoeg kan ik hem niet illegaal krijgen :(

tot nu toe een 10 hoe het eruit ziet

Need for Speed Most Wanted

Verhaal

In het begin van het spel heb je je auto, een BMW M3 GTR. Als je naar de nummer 15 van de blacklist, Razor, gaat zegt een vriendin van een racer daar dat jouw auto de beste is van alle auto's daar aanwezig. Daarom daagt Razor jou uit voor een race. Hij heeft je auto beschadigd door de olietank lek te steken. Midden in de race valt je auto stil en omdat je je auto ingezet hebt voor de race krijgt Razor deze. Je wordt opgepakt door de politie, maar al snel wordt je weer vrijgelaten. Je wordt opgepikt door Mia en die toont je je schuilplaats en geeft je uitleg over de Blacklist. Het eigenlijke doel is dat je de Most Wanted Racer wordt in Rockport City, zodat je je M3 GTR terug krijgt. Want ondertussen is Razor, met jouw BMW, de Most Wanted geworden.

http://www.youtube.com/watch?v=Cltm5Xdv5Ks

Link to comment
Delen op andere websites

Most Wanted is een goeie en leuke game, althans, op de PS2. Ik heb hem niet op de PC. Ik geef een 8 want je moet met de analoge sticks en ik wil met de pijltjes :duh:

Mijn spel: RollerCoaster Tyccon 3 :Y En nee dat is niet kinderachtig maar gewoon leuk! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Most Wanted is een goeie en leuke game, althans, op de PS2. Ik heb hem niet op de PC. Ik geef een 8 want je moet met de analoge sticks en ik wil met de pijltjes :duh:

Mijn spel: RollerCoaster Tyccon 3 :Y En nee dat is niet kinderachtig maar gewoon leuk! :Y

9/10

Weet je waarom ?

Ik vind het een super game, ik vind het altijd wel leuk om iets te bouwen !

Net zoals de The Sims vind ik ook harstikke leuk.

Pain

Link to comment
Delen op andere websites

Most Wanted is een goeie en leuke game, althans, op de PS2. Ik heb hem niet op de PC. Ik geef een 8 want je moet met de analoge sticks en ik wil met de pijltjes :duh:

Mijn spel: RollerCoaster Tyccon 3 :Y En nee dat is niet kinderachtig maar gewoon leuk! :Y

9/10

Weet je waarom ?

Ik vind het een super game, ik vind het altijd wel leuk om iets te bouwen !

Net zoals de The Sims vind ik ook harstikke leuk.

Pain

niet echt geweldig 8/10 ziet er cool uit en is grappig waarkoop je dat spel

need for speed carbon?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...