gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Voor de neutrale gamer een 8 ''Six days in Fallejuh'' (omdat de game nog geen uitgever heeft alleen screenshots) Bewerkt: 30 april 2009 door gerbieboy6 Reageren
candesco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Een 8. Ziet er interessant uit en het is eens wat anders dan WWII of futuristisch. Hangt ook tegen de werkelijkheid aan en van wat ik heb begrepen is dit gebaseerd op de oorlog in Irak in 2004 (fallujah is een stad in Irak) Drakensang: The Dark Eye is sinds maart dit jaar hier in nederland uitgebracht. In duitsland was het al een tijdje uit, sinds dit jaar was de rest aan de beurt. Game is gemaakt door het duitse Radon Labs AG en uitgegeven door het eveneens duitse DTP Entertainment. Drakensang is een zogenoemde cRPG, het is gebaseerd op de regels van Das Schwarze Auge (the dark eye in het engels). zeg maar een partybased spel. Lijkt erg veel op neverwinter nights en baldur's gate. Ik heb hier een stukje uit de gameplay gepost van het volledige spel. Bewerkt: 27 mei 2009 door candesco Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ziet er mooi uit, vind het vechten alleen een beetje houterig... verder niet bekend met die serie, weet wel dat er steeds meer duitse ontwikkelaars komen. 7,5/10 mijn favo game voor de ds: dit filmpje is japans, maar hij is ook gewoon in engels =) Reageren
.Stan Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Niks voor mij: 5 Voor de neutrale gamer een 8''Six days in Fallejuh'' -filmpje- (omdat de game nog geen uitgever heeft alleen screenshots) Deze game is Geanulleerd vanwege dat het over een oorlog gaat die nu bezig is. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De mijne: PROTOTYPE: Is een Free Roaming Sandbox game waarin je verschilende superkrachten bezit. Bewerkt: 28 mei 2009 door stanboy96 Reageren
candesco Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Zo te zien geïnspireerd op Mirror's Edge. Heb het niet zo op een superman die van 10 hoog naar beneden kan springen zonder dood te gaan en in z'n uppie complete legers kan verslaan. Het is zo onrealistisch. En het is ook zo snel. Nee, niets voor mij. Desondanks geef ik het een 6, vanwege de goede uitwerking. Hier dan eentje die nog uit moet komen. Wordt in de tweede helft dit jaar verwacht. Dragon Age: Origins cRPG, party based. geheel singleplayer. Spel wordt gemaakt door BioWare (bekend van Kotor, BG, NWN 1, mass effect) Het zou de spirituele opvolger moeten zijn van Baldur's Gate. Reageren
.Stan Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Sorry, maar dit is weer een soort RPG, en daar heb ik zoon hekel aan: Sorry maar een 5.5 Prototype is helemaal niet geinspireerd door Mirror Edge, is totaal wat anders, maarja, jij kent de game zeker niet... De volgende van mij is de groote flop van dit jaar: Killzone 2: Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Pure über ownage. Het spel is echt zooo verschrikkelijk goed. Een dikke 10/10 Ik denk dat dit het beste racespel van dit decennium gaat worden. Colin McRea DiRT 2 Reageren
The Hulk Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Dit lijkt mij ook een leuke racegame hoewel ik meer van het straatracen hou dan van een Rally game. 7.5/10 Reageren
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Dit lijkt mij ook een leuke racegame hoewel ik meer van het straatracen hou dan van een Rally game. 7.5/10 Nu moet je zelf een game posten... Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Dit lijkt mij ook een leuke racegame hoewel ik meer van het straatracen hou dan van een Rally game. 7.5/10 Nu moet je zelf een game posten... Sorry, Hier is er een: (Tekken 6) Bewerkt: 2 juni 2009 door The Hulk Reageren
1974 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Dit lijkt mij ook een leuke racegame hoewel ik meer van het straatracen hou dan van een Rally game. 7.5/10 Nu moet je zelf een game posten... Sorry, Hier is er een: (Tekken 6) Ziet er best gaaf uit, Maar fighting games is niet echt mijn sterkste kant 7/10. Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Lol Is zeker een van de eerste 3D racers? Omdat het zo retro is, een 6/10 Battlefield 1943 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Dat lijkt mij wel een vet spel! . 8/10. Omdat ik andere Battlefield delen ook goed vond. Fallout 3: Reageren
The Hulk Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik heb er al vele reviews en previews van gezien en gelezen en ben ook van plan de game ooit nog is te gaan kopen. Het lijkt me namelijk een geweldig spel. 9.0/10 God of War 3: Reageren
Mevin Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 8,5 God of War altijd een leuke game! Nu mijne Maffia II Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.