Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

Niet echt zo tof, shooters zijn al niet mijn sterkste kan 2/10 .

eh 1973, het is geen shooter :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

voor die tijd wel aardig racespelletje, al racede ik toen liever a2 racer ^_^60/100

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Midtown Madness 2 :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

epic, bracht er vele uren vroeger mee door, vooral voor die tijd een echt hoogtepunt en naar mijn mening beter dan die mario shit die nintendo nu heeft. 80/100

__________________________________________________________

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

The Getaway: Black Monday

Link to comment
Delen op andere websites

25/100, dat vind ik echt een gare bf2 mod...

-------------------

Bf2 - Aix mod ( mooi filmpje, gemaakt in aix :puh: )

zelf vind ik et de mooiste mod, maar een beetje unbalanced 75/100

^_^

deel 2

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

ben wel een bf fan, maar echt een topgame uit de bf reeks wordt et niet volgens mij

hopelijk wordt bfbc2 beter...

70/100

__________________________________________________________________

wat vinden jullie van World Of Warcraft?

Link to comment
Delen op andere websites

@XTR17: 68/100 C&C generals vind ik leuker, maar C&C3 is iig wel leuker dan Red Alert 3, maar ik ben alleen niet zo'n fan van dat genre games

@EOTR: 56/100 leuk spel om gratis te spelen, maar zou er geen geld aan uit willen geven

@Commando :D : niks voor mij dat WoW, te verslavend als ik dat zo zie van mensen om me heen :puh:30/100

_______________________________________________________

Red Faction Guerrilla

http://www.gametrailers.com/video/review-h...d-faction/49917

een review van Red Faction Guerrilla

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...