Jump to content

100% maar geen body guard


poep5691

Recommended Posts

ik heb 100% maar er zijn geen bodyguards please help

Kijk je misschien niet verkeerd? Je moet, als je het Vercetti Estate binnen komt, meteen naar rechts gaan. Je ziet dan een kamertje met een TV en een bar. Je zal ook 3 mensen met een roze cirkel ervoor zien. ga erin staan en ze zijn je bodyguard. :)

Kijk ook eens even naar of je wel de 100% hebt, want veel mensen vergeten wel eens een klein dingetje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 100% maar er zijn geen bodyguards please help

Kijk je misschien niet verkeerd? Je moet, als je het Vercetti Estate binnen komt, meteen naar rechts gaan. Je ziet dan een kamertje met een TV en een bar. Je zal ook 3 mensen met een roze cirkel ervoor zien. ga erin staan en ze zijn je bodyguard. :)

Kijk ook eens even naar of je wel de 100% hebt, want veel mensen vergeten wel eens een klein dingetje. :)

nog eens ja ik heb 100% en ik heb gekeken maar er is niemand

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel goed gekeken? De bodyguards staan in de woonkamer van je mansion op Starfish Island. ;)

ja maar ze zijn er niet

Kijk allereerst eventjes of je daadwerkelijk de 100% hebt gehaald zoals ze hierboven al zeiden, alleen de missies halen is niet voldoende voor de 100%. Controleer het door naar de 'Stats' te gaan, in je pauzemenu. Ergens bovenaan zul je het totaal aantal percentage zien dat je hebt uitgespeeld.

Als je het daadwerkelijk hebt, en ze zijn er niet, loop dan eens om. Misschien dat ze er dan wel zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zitten er ook niet altijd. Volgensmij is dat gewoon een kansverdeling, 50-50. De ene keer zitten ze er wel, andere keer niet. Net als dat er voor Vercetti Estate de ene keer een Admiral en de andere keer een Stretch staat.

De enige reden die er anders kan zijn is dat je het spel niet op 100% hebt staan, of mods hebt gebruikt, maar daar zou ik niet vanuit gaan. Dus gewoon een paar keer met tussenpozen kijken, als ze er dan nog niet staan, zou je eens een 100% savegame kunnen downloaden, en kijken of ze er dan ook niet zitten. Zitten ze er dan wel, dan ligt het aan die savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk misschien eens naar je stats om echt wel zeker te zijn dat je de 100% gehaald hebt. Zoals Donwell al heeft gezet.

Anders kan je misschien ook even een screentje maken van de kamer, zodat we kunnen zien of het echt wel de juiste kamer is.

Een screentje maak je door op PrtScrn SysRQ te drukken, en daarna naar Paint of een ander fotobewerkingsprogramma te gaan en op CTRL + V te drukken, of anders gezegt te Plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...