Dr.Oppai Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Sleeping Dogs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Call of Duty Modern Warfare 3, ik ben de singleplayer weer eens aan het uit spelen. Die is en blijft fantastish, ook al is het grafisch mischien niet zo'n mooie game meer als het een paar jaar geleden was. De chaos en de locaties in de singleplayer vind ik een uitdaging, zeker op de hard mode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Medabots voor op de Gameboy! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2012 Saints Row The Third, nog een paar missies en ik heb de campaign weer uitgespeeld voor de 4e keer op rij. Wat blijft deze game toch fun, er zijn minder missies aanwezig door dat de zijmissies worden geintroduceerd. Maar de missies die in Saints Row The Third zitten zijn lang en de replay waarde is er hoog van, Saints Row 2 is iets beter. Maar deel 3 kan er zeker mee door heen vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2012 Sleeping dogs FIFA 12 FIFA 13 demo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2012 World of Tanks Minecraft Meetings op SAMP met Covesight. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2012 Minecarft SAMP voor Covesight MTA voor de SKC servers en RPG servers MW2 en BO AC Brotherhood GTA VC GTA 3 GTA SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2012 Ik heb nog eens Civilization 4 (met uitbreidingen) vastgepakt... ooh, het is misschien al wat ouder, maar het blijft toch geweldig om spelen ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2012 Momenteel met Spellforce: The order of Dawn bezig en diens uitbreidingen. Daarnaast ook Borderlands, GTA:SA en Morrowind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2012 Pokemon White 2, een stukke beter dan zijn voorganger. Omdat de spelwereld meer steden en gebieden telt is de grote ervan wat meer vergelijkbaar met sinnoh/hoenn. Pokemon white had een te kleine spelwereld waar je te weinig kon doen, dat is nu totaal anders. Ook de nieuwe stad waar je begint is erg sfeervol, ik ben nog niet zo ver. Mijn eindoordeel volgt nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aelias Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2012 Ik speel voor het moment Resident Evil 6 en Sleeping Dogs, beide topgames! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2012 Ik speel nu Grand Theft Auto San Andreas op de PC wat een spel is wat echt nooit verveeld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2012 Grand theft Auto Iv op de pc nu met mods en KOA: Reckoning en soms nog welles AION Free to play. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2012 Patience Ja, op school speelt mijn hele klas daar doodleuk in de les GTA. Met het geluid op 10 weet je wel. Maar ik ben liev, ik speel Patience. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2012 Momenteel veel Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura. partybased rpg van wijlen Troika games. Begin is wat lastig, maar naarmate het vordert wordt het leuker. Ik wissel het af met Borderlands, Spellforce, Morrowind en GTA:SA. En heel soms ook Torchlight. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.