Jump to content

Wat voor game speel je nu?


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 990
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    47

  • NickOwnage

    29

  • GuitarGuy666

    23

  • End Of The Riot

    20

Call of Duty Modern Warfare 3, ik ben de singleplayer weer eens aan het uit spelen. Die is en blijft fantastish, ook al is het grafisch mischien niet zo'n mooie game meer als het een paar jaar geleden was. De chaos en de locaties in de singleplayer vind ik een uitdaging, zeker op de hard mode.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Saints Row The Third, nog een paar missies en ik heb de campaign weer uitgespeeld voor de 4e keer op rij. Wat blijft deze game toch fun, er zijn minder missies aanwezig door dat de zijmissies worden geintroduceerd. Maar de missies die in Saints Row The Third zitten zijn lang en de replay waarde is er hoog van, Saints Row 2 is iets beter. Maar deel 3 kan er zeker mee door heen vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Pokemon White 2, een stukke beter dan zijn voorganger. Omdat de spelwereld meer steden en gebieden telt is de grote ervan wat meer vergelijkbaar met sinnoh/hoenn. Pokemon white had een te kleine spelwereld waar je te weinig kon doen, dat is nu totaal anders. Ook de nieuwe stad waar je begint is erg sfeervol, ik ben nog niet zo ver. Mijn eindoordeel volgt nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel veel Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura. partybased rpg van wijlen Troika games. Begin is wat lastig, maar naarmate het vordert wordt het leuker.

Ik wissel het af met Borderlands, Spellforce, Morrowind en GTA:SA. En heel soms ook Torchlight.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...