Cheers. Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 AC: brotherhood GH Metallica \m/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 -FIFA 10 -Saints Row 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 CoD Black Ops Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Cod Black Ops Fifa 09 Saints row 2 Rollercoaster Tycoon 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Saints Row 1 Saitns Row 2 Saints Row 3 En GTA 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Saints Row the third Battlefield 3 Skyrim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 World of Tanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Football Manager 2012 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Modern Warfare 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Ik speel op het moment veel happy wheels (echt waar!) Ik vind het leuk om levels te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2012 Ik ben vanochtend begonnen met: The Elder Scrolls IV: Oblivion. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2012 Momenteel speel ik San Andreas op de PC, ik heb de verhaallijn uit maar ga nu voor de 100%. Daarnaast speel ik sinds kort LCS op de PSP. De Xbox staat momenteel amper aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2012 - Prototype - Infamous - COD:MW3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2012 FIFA 12 GTA: EFLC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2012 The Darkness 2: Deze game heb ik al een tijdje uitgespeeld, het verhaal en de aktie zijn erg goed in The Darkness 2. Alleen als de game pas echt goed begint te worden na een paar uur heb je nog zo'n 5 missies en is de game afgelopen, als je de eerste paar uur van de game ziet op de intro missie na dan lijkt het een middelmatige game. Maar als je even door zet naar het midden van de game toe dan word het verhaal steeds beter evenals de aktie. Ook is de co-op modus grappig gedaan, waarin je missies voor Jackie ( het hoofdpersoon kan doen ) wat aan sluit op de singleplayer verhaallijn uit deze game. Alleen jammer is dat deze modus alleen online of offline in je eentje te bespelen valt, en niet met zijn 2en op de bank. Syndicate: Deze game heb ik een paar dagen uitgespeeld, de graphics van deze game zijn op hetzelfde niveau als de graphics van Battlefield 3 erg mooi dus. Maar het verhaal daar in tegen is slecht, dat mag gezegt worden. Ze hadden beter hellemaal geen verhaal kunnen doen, dit omdat in 3/4 van de game geen verhaal zit. Dus had die 1/4 ook niet gedaan. Ook de eindbazen zijn een beetje ouderwetse gameplay elementen in Syndicate, erg uitdagend zijn deze niet. Ook jammer is dat het allemaal losse missies zijn, Syndicate voelt aan als een verouderde shooter. Maar dan met mooie graphics en slimme tegenstanders die op je af komen rennen en niet als een sukkel blijven staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.