blackops Geplaatst: 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2012 Battlefield 3 (pc) Geweldige MP op een paar kleine foutjes na Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 Ben nu weer bezig met NFS: the Run multiplayer alleen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 Momenteel ben ik bezig met The Saboteur en de volgende game waar ik mij op zal storten zal, met een grote zekerheid, GTA V zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 Ik speel weer eens een keer The Lost and Damned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 Ik heb vrijdagavond Bayonetta gekocht. Kei lijp spel met een best hoog in te stellen moeilijkheidsgraad (na het eens uitgespeeld te hebben, maar ach ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 Ik ben weer bezig met L.A. Noire, wat achievements gehaal en ga beginnen met de DLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2012 Vandaag GTA Chinatown Wars op de PSP uitgespeeld. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met Alan Wake op de Xbox 360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wooods Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2012 Yep ben was lekker bezig met Black Ops X360, vanaf de release op de PS3 en had weer Gold aangeschaft alleen helaas dat die Single Player me tot waanzin lijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2012 Ik heb Unit 13 uitgespeeld op de PSVita, ik moet zeggen, de game is erg vermakelijk en uitdagend om te spelen. Plus het ziet er uit als een consoleshooter, dat mag wel gezegt worden. Alleen wel spijtig dat in Unit 13 alleen losse missies zitten en geen verhalende singleplayer, want dit zorgt ervoor dat ik iedere avond gewoon een paar uurtjes gaat knallen, en niet de game achter elkaar uitspeelt. Verder zijn alle cijfers die op internet staan over deze game terecht, hoger dan een 7.5 verdient de game ook weer niet. Zeker aan te raden deze game voor als je een PSVita hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2012 Ik heb vandaag World Of Tanks gespeeld, ik denk dat ik dat vandaag weer ga spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2012 Bulletstorm voor de Xbox 360 heb ik voor 20 euro kunnen scoren bij de bart smit, meer dan een jaar lang leek mij deze game niks. Maar ik ben blij dat ik er toch aan begonnen ben, het is echt een vette game die er best goed uit ziet. De singleplayer is behoorlijk lang, zo'n 15 uur ben je zeker minimaal wel bezig. Want na 3 chapters heb ik al 5 uur moeten gamen, dus daar ben ik dit weekend mee bezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2012 Momenteel WoT, maffia II en SA:MP, allemaal erg leuke games . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2012 saints row the turd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2012 Mafia II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2012 (bewerkt) saints row the turd Je hoeft je niet te schamen hoor. Ik ben de game nu ook weer aan uit spelen, het is een erg leuke game. Aleen die zijmissies die ze als hoofdmissies erbij hebben gedaan is niet geslaagd, vooral aan het eind van de game worden de missies vet. Die missie in de boksring dat je al die gasten moet neer zagen met een kettingzaag blijft geniaal. Ik ga trouwens in het weekend beginnen aan Resistance Burning Skies op de PSVita, eens kijken wat die game te bieden heeft voor die zuur verdiende 50 euro. Als ik de recensies op internet lees schrik ik wel een beetje, IGN gaf de game bijvoorbeeld een 5.5 omdat er maar 6 missies als singleplayer in zitten die je in een paar uur gehaald hebt. Erg zonde. Bewerkt: 29 mei 2012 door Sjaakswabber Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.