Jump to content

Wat voor game speel je nu?

Scarface92

Recommended Posts

• Reacties 990
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

47

• NickOwnage

29

• GuitarGuy666

23

• End Of The Riot

20

Ik heb Unit 13 uitgespeeld op de PSVita, ik moet zeggen, de game is erg vermakelijk en uitdagend om te spelen. Plus het ziet er uit als een consoleshooter, dat mag wel gezegt worden. Alleen wel spijtig dat in Unit 13 alleen losse missies zitten en geen verhalende singleplayer, want dit zorgt ervoor dat ik iedere avond gewoon een paar uurtjes gaat knallen, en niet de game achter elkaar uitspeelt. Verder zijn alle cijfers die op internet staan over deze game terecht, hoger dan een 7.5 verdient de game ook weer niet. Zeker aan te raden deze game voor als je een PSVita hebt.

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Bulletstorm voor de Xbox 360 heb ik voor 20 euro kunnen scoren bij de bart smit, meer dan een jaar lang leek mij deze game niks. Maar ik ben blij dat ik er toch aan begonnen ben, het is echt een vette game die er best goed uit ziet. De singleplayer is behoorlijk lang, zo'n 15 uur ben je zeker minimaal wel bezig. Want na 3 chapters heb ik al 5 uur moeten gamen, dus daar ben ik dit weekend mee bezig.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

saints row the turd :7

Je hoeft je niet te schamen hoor. :puh: Ik ben de game nu ook weer aan uit spelen, het is een erg leuke game. Aleen die zijmissies die ze als hoofdmissies erbij hebben gedaan is niet geslaagd, vooral aan het eind van de game worden de missies vet. Die missie in de boksring dat je al die gasten moet neer zagen met een kettingzaag blijft geniaal.

Ik ga trouwens in het weekend beginnen aan Resistance Burning Skies op de PSVita, eens kijken wat die game te bieden heeft voor die zuur verdiende 50 euro. Als ik de recensies op internet lees schrik ik wel een beetje, IGN gaf de game bijvoorbeeld een 5.5 omdat er maar 6 missies als singleplayer in zitten die je in een paar uur gehaald hebt. Erg zonde.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...