Jump to content

Wat voor game speel je nu?

Scarface92

Recommended Posts

saints row the turd :7

Je hoeft je niet te schamen hoor. :puh:

dat is het ook niet. vorige keer zag ik op youtube een video en die gast zei steeds"Saints Row The TURD" :bonk:

maar ja, je hebt gelijk. blijft leuk die saints rows.

Bully Scholarship Edition

Delen op andere websites

• Reacties 990
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

47

• NickOwnage

29

• GuitarGuy666

23

• End Of The Riot

20

Dit weekend ben ik wat missies aan het herhalen die ik vet vind in Max Payne 3, onder andere de boot missie en de laatste missie op het vliegveld. Verder ga ik mischien nog wat simpele missies opnieuw spelen voor de ontspanning, want dat dodgen blijft geweldig. Als er tijd over is ga ik nog verder met Army of Two 40th Day.

Delen op andere websites

Momenteel probeer ik als het kan Max Payne 3 op de Xbox te spelen. Maar aangezien ik daar weinig tijd voor heb ben ik nog niet zo heel ver, zit na ruim 2 weken spelen pas in chapter XI.

Delen op andere websites

Net MP3 op de PC gehaald en zit nu al aan Chapter III. Maar ik speel alles door elkaar.

Zo speel ik Minecraft, World Of Tanks, Counterstrike Source, GTA IV, Sniper Elite V2, MTA, Day Of Defeat en zo veel meer

Delen op andere websites

Momenteel probeer ik als het kan Max Payne 3 op de Xbox te spelen. Maar aangezien ik daar weinig tijd voor heb ben ik nog niet zo heel ver, zit na ruim 2 weken spelen pas in chapter XI.

Dan heb je de game al bijna uitgespeeld, want er zitten 14 chapters in totaal in Max Payne 3. Je zit nu volgens mij in die missie dat het cruiseschip in Panama aangevallen word.

Na deze missie moet je een oud gebouw waar ze mensen hun organen leeg plukken opblazen met C4.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Delen op andere websites

Ik ben maar weer eens wat missies aan herhalen in Max Payne 3, daarna ga ik de game voor de zoveelste keer uit spelen. Ik kan er geen genoeg van krijgen, Max Payne 3 heeft bij mij hetzelfde effect als The Godfather trilogie. Die heb ik ook zeker 20 keer gekeken.

En dan daarna mischien nog wat Resistance Burning Skies en Army of Two 40 th Day doen, dat zijn middelmatige shooters. Maar wel leuk om af en toe tussen door eventjes een paar uurtjes te doen. Het is niet zoals bij een GTA of Max Payne dat je deze games in 1 keer uitspeelt.

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Ik speel de laatste tijd geregeld Test Drive Unlimited 2, prachtig spel de grafics zien van de omgeving ziet heel mooi uit, ook de wagens zien er prachtig uit. De Map is immens groot en gebaseerd op Ibiza en Hawaii en ziet er heel goed uit. De alle wagens in die spel zijn prachtig en zeker het geluid van sommige wagens. Het spel staat ook bekend om zijn uitgebreid multiplayer systeem dat bekend staat als Massively Open Online Racing (MOOR). Hiermee kan je met vele spelers tegelijk op het eiland rondrijden en elkaar kunnen uitdagen om een wedstrijd te racen, of met elkaar meetings kunnen organiseren en samen kunnen rondrijden. thumbsup2.gif

Prachtige game zeker aan te raden.

Delen op andere websites

saints row the turd :7

Je hoeft je niet te schamen hoor. :puh:

dat is het ook niet. vorige keer zag ik op youtube een video en die gast zei steeds"Saints Row The TURD" :bonk:

maar ja, je hebt gelijk. blijft leuk die saints rows.

Bully Scholarship Edition

Zo spreek je het ook uit he...

Ontopic:

Ik speel nu Red Dead Redemption , Modern Warfare 3 , Test Drive Unlimited 2 en San Andreas Multiplayer.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Delen op andere websites

Lollipop Chainsaw, een japanse comedy horror game met een 18 jarige cheerleader in de hoofdrol. Het doel is om in de 6 a 7 uur durende singleplayer zo hoog mogelijke scores te halen door zombies op allerlei verschillende manieren dood te zagen met een kettingzaag, ieder level heeft ook een pittige eindbaas. De game is best moeilijk, ik ben al iets van een paar keer dood gegaan. Er zitten maar 7 levels in, maar aangezien ieder level 1 uur duurt komt het hetzelfde neer op 15 chapters zoals in de meeste games.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...