Sjaakswabber Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 007 legends, nog eventjes de laatste ergenissen ontgaan en dan bijna aan de slag met wat echte games binnenkort. De matige AI zorgt toch voor een hoop irritatie. Reageren
commando Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Net weer eventjes aan Hitman 2 begonnen Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Op dit moment voornamelijk F1 2012, maar in november/december zullen er waarschijnlijk weer veel uurtjes verloren gaan aan de nieuwe LEGO: Lord of the Rings. Reageren
commando Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2012 Lego LOTR Zijn ze d'r niet een beetje te laat mee... Je zou denken dat ze dat uitbrengen als de film pas is uitgebracht ofzo XD naja, the Hobbit was wel pas uitgebracht... misschien is dat hun strategie Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2012 lol LOTR xD Maar ik ben nu bezig met BattleField 3 en ETS 2 op PC. Evenals Minecraft. Maar binnenkort ga ik Medal of Honour Warfighter en Call of Duty: Black Ops 2 binnenhalen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2012 Euro Truck Simulator 2 op de PC Reageren
Bodemloos Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2012 Borderlands 2 op de pc Reageren
myron.b Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Ik speel nu World of Tanks en Assassin's Creed Brotherhood. Binnenkort ook Assassin's Creed Revelations ! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Sleeping Dogs; na de aankoop even mee gespeeld, maar daarna verdween ie in de kast. De afgelopen dagen heb ik wel wat vrije uurtjes gehad, en daarin ben ik weer met de game begonnen. Hij speelt heerlijk weg, en het feit dat het dit keer eens niet om vuurwapens draait maar gewoon ouderwets knokken is wel lekker hoor. Reageren
xoex23 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Begonnen met L.A. Noire! geweldig spel, enig punt is dat ik faal op het verhoren Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Call Of Duty: Black Ops 2. Reageren
commando Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Sleeping Dogs; na de aankoop even mee gespeeld, maar daarna verdween ie in de kast. De afgelopen dagen heb ik wel wat vrije uurtjes gehad, en daarin ben ik weer met de game begonnen. Hij speelt heerlijk weg, en het feit dat het dit keer eens niet om vuurwapens draait maar gewoon ouderwets knokken is wel lekker hoor. Al vind ik dat nog vaak enorm lastig in Sleeping Dogs; ik ga steeds in die fights dood ( op een gegeven moment went de speelstijl en dan overleef je het wel ). Maar inderdaad, dat heb ik altijd al leuk gevonden aan True Crime ( / Sleeping Dogs ) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 007 legends op mijn wii u Ik denk dat black cocks 2 misschien beter is, maar dit spel is ook wel erg leuk (lol, matige discriminatie?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.