myron.b Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 Ik speel nu Assassin's Creed Revelations! Echt een top spel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 Ik wil asassin's creed III hebben binnenkort mijn ouders ervan overtuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2013 Speel Minecraft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 gmod 13, die update heeft het hele spel verziekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Blijf nog steeds World of Tanks aan het spelen, blijft een leuke game. Verder doe ik nog heel af en toe Call of Duty Black Ops II. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2013 GTA TBOGT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2013 Momenteel speel ik veel FIFA 13. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2013 IVM school heb ik afgelopen 2 weken niet meer gegamed, maar afgelopen tijd ben ik vooral bezig geweest met het perfectioneren van mijn IV game. Dat wil zeggen: achievements halen, zijmissies halen, etc. Ook ben (was) ik redelijk actief op de multiplayer van IV. Verder speel ik wat Minecraft en Left 4 Dead 2 met mijn vrienden, en ik ben ook bezig met Assassin's Creed III. Genoeg dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2013 Game de laatste tijd niet meer zoveel maar als ik een spel speel is het vooral Skyrim op de pc, de mods maken dat spel zo geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2013 DMC: Devil May Cry zo juist gisteren uitgespeeld, wat een fantastische hack and slash game. Het overmeestert alle vorige delen, alleen jammer dat de eindbaasgechten zo simpel zijn. Dat is het enige minpuntje wat ik kan vinden, de graphics en het verhaal vind ik persoonlijk erg goed gedaan. Op een paar enkele bugs heb ik mij weinig te weten iriteren aan deze superwrede game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2013 Ik ben nu bezig The Saboteur weer eens uit te spelen. Deze keer wel op het hoogste niveau. Dat geeft wel die extra uitdaging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2013 Batman Arkham City Armored Edition, Borderlands 2, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2013 Op dit moment speel ik af en toe Assassin's Creed en World of Tanks, Maar vooral Minecraft Multiplayer. En soms speel ik Plants vs Zombies op een internet site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2013 Ik speel van alles door elkaar. Ligt eraan waar ik zin in heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2013 pas geleden guitar hero gevonden voor de wii. speel hem nu weer is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.