Crazy-Ghost Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Minecraft op de server. Helaas zijn er weinig mensen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Dead Space 3. Op zich niet zo een heel enge game als ik verwacht had. Er zitten in het begin een aantal 'creepy' stukjes in, en je hebt veel het gevoel alsof je achtervolgd wordt doordat je iets hoort bewegen. Maar zodra je op de planeet bent aangekomen gaat dat een beetje weg. De enge atmosfeer hangt er nog een beetje, maar je bent niet echt bang. Het verhaal is redelijk sterk. Isaac Clarke (de hoofdrolspeler) krijgt de taak om een marker (soort grote objecten die ervoor zorgen dat er neckromorphs ontstaan) te vernietigen. Dit doet hij omdat zijn ex vermist is, en hij haar graag wilt redden. Hij komt er al snel achter dat zijn ex een nieuwe vriend heeft. Het verhaal draait eigenlijk om twee dingen; een ongemakelijke relatie tussen clarke's ex en haar nieuwe vriend, en het redden van de mensheid. Ik had een veel sterker verhaal verwacht, maar dit voldoet wel. Naast deze negatieve punten is dit echt een topgame. Er zitten veel spannende momenten in, en het verhaal zit sterk in elkaar (op Isaacs relaties na ). Zeker een aanrader om te kopen. Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 League of Legends Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 GTA Online, PCM, Witcher, Batman, Until Dawn, Rpckstar Editor en Down the Mountain Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 (bewerkt) Grand Theft Auto III. Sinds gisteravond had ik 'm gekocht. Tot nu toe is 'ie zeer vermakelijk en sommige missies zijn wel uitdagend. Op grafisch vlak is het voor deze tijd niet al te mooi, maar ach, zolang de features in orde zijn is er helemaal niks op aan te merken. Daarbij was / is het een uitstekende game. Bewerkt: 11 september 2015 door .PhoeniX. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 (bewerkt) Sims 3, ik ben weer helemaal verslaafd aan deze game. Bewerkt: 11 september 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Gears of war Ultimate Edition, FIFA 16 demo, vanaf dinsdag weer wat GTA. Reageren
Niked Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Metal Gear Solid V, Warframe en dinsdag Destiny Reageren
MovieGamer Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Super Mario Maker Reageren
thebig Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Ben een paar dagen geleden begonnen aan Assassins Creed: Revelations. Nog niet ver, maar wel een goede eerste indruk. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Sinds gisteravond begonnen aan Bioshock. Heb hem al eerder gespeeld, maar nooit verder dan het begin omdat mijn pc te slecht was. Echte een vette game tot nu toe. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Red Dead Redemption wel een leuk game ziet er goed uit om tespelen Ben net begonnen dus nog niet zo heel veel skills Reageren
MovieGamer Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Until Dawn Chapter Select gebruikt voor de gemiste clues en totems. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.