JasonStatham Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Ik speel nooit maar 1 game, ik speel vaak meerdere singeplayers tegelijk. Op dit moment: God of War: Ascension Hitman: Absolution Operation Flashpoint: Red River Besef wel dat ik hier al maanden mee bezig men Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Vandaag de dag speel ik nog met enige regelmaat Agar.io. En ik ben al behoorlijk verslaafd aan het spelletje, bovendien doe ik het alleen ik 'n tussenuurtje of even niets te doen heb. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Storylines heb ik allemaal al achter de rug. Speel momenteel vooral gta V & Hitman absolution , maar dan puur om een beetje aan te kloten. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 10 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2015 Ik speel momenteel GTA V (PS4) Ik speel momenteel GTA V Online op de PS4 de storyline van GTA V heb ik net voor een aantal weken geleden op de PS3 uit gespeeld 100 % dus die kan wel even wachten de storyline van GTA V op de PS4 Dust An Elysian Tail (PS4) Zeer leuke, goeie en interessante game wel 2D maar zeer goed en fijn om tespelen het is heel veel luisteren en lezen Dat luisteren en lezen moet zeker gebeuren bij het spel dust anders kan je het spel eigenlijk niet fijn en goed spelen Red Dead Redemtion (PS3) Kan ik weinig over zeggen gewoon leuke game beetje GTA style alleen dan in het jaar 1800 afspelend Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2015 Far Cry 4 op de PS3. Echt een supergoede game, alleen is de gameplay ongeveer hetzelfde als Far Cry 3. Reageren
Limited Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 (bewerkt) Ik speel nu crimehood op PC. Bewerkt: 28 oktober 2015 door Limited Reageren
Nissan Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Ik speel atm Metal Gear Solid 3: Snake Eater op m'n 3DS. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Nu, op dit moment, speel ik geen game; ik surf wat op internet en ben een post aan het tikken op GTAForum Maar alle gekheid op een stokje, de game waar ik momenteel mee bezig ben is San Andreas (geremasterde versie) op de 360. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Assassin's Creed: Syndicate Een toffe game, maar toch vind ik ACreed III nog steeds het beste deel van de serie. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Weekje vakantie dus nog eens in mijn "nog niet gespeeld" lijst op Steam gaan zoeken. Momenteel zit ik zo'n 9 uur in Far Cry 3 en als ik de map mag geloven heb ik nog maar een derde ontdekt. Hier ben ik waarschijnlijk nog wel even zoet mee. Zeker omdat ik elk spel 100% uit speel. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 10 november 2015 Rapport Geplaatst: 10 november 2015 Ja hij kan weer maandje is weer voor bij haha Call of Duty Black Ops III Assassins Creed Syndicate The Walking Dead 1 & 2 Dust Momenteel alleen even Call of Duty Black Ops III maar de rest ook wel hoor GTA V / GTA Online heb ik even gehad Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Ik ben een paar dagen geleden begonnen aan gta san andreas. Echt een awesome game. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Op het moment ben ik bezig aan een 100% run van GTA: Liberty City Stories, en ben ik bezig met BioShock III. Reageren
Niked Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Momenteel bezig met; Call of Duty: Black Ops 3 multiplayer&zombies Fallout 4 Outlast Need For Speed Nu donderdag komt daar nog eens Star Wars: Battlefront bij. Ben ik wel een tijdje mee zoet. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Zo nu en dan schuif ik er ook nog wel een Hitman Contracts of Blood money in. Gewoon om weer even dat sneaky gevoel terug te krijgen. Zo mooi dat er in zulke games talloze manieren zijn om je target om te brengen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.