Platypus Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Op dit moment: Hitman 2: Silent Assassin Grand Theft Auto III Assassin's Creed: Revelations Sniper Elite 3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) Ik ben vooral de laatste daagjes volop (meestal 's weekends) Minecraft aan 't spelen. Ik ben dan héél af en toe in de GTAForum-Minecraft server te vinden. Maar, uhm, voor 't grootste gedeelte ben ik aan het experimenteren met modificaties, puur omdat het best wel leuk is. Ongeacht de hoeveelheid crashes die ik per week krijg. Bewerkt: 18 november 2015 door .PhoeniX. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Momenteel bezig met de volgende games: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Uncharted 3: Drake's Deception Af en toe doe ik een potje Rocket League om even de tijd te doden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 FIFA (Seasons) Fallout 4 CS: GO Wat remakes van Super Mario Maker op de PC (Heb namelijk geen Wii U ) FM 16 Demo En morgen komt daar Just Cause 3 bij :dans: Reageren
Niked Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Maandje later: Grand Theft Auto: Online Rainbow Six - Siege Star Wars: Battlefront Fallout 4 Met Kerst maar Just Cause 3 vragen, wat ziet die er goed uit! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Gta V en far cry 4 Binnenkort ook Gta online (op de ps4) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 december 2015 Rapport Geplaatst: 18 december 2015 Moet eerlijk zeggen dat ik laatste tijd niet gauw nieuwe spellen koop en de bestaande ken ik al. Toch heb ik van de week weer GTA Vice City geïnstalleerd en ik wou vanavond eens weer GTA Online doen op de PS4. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Geplaatst: 27 december 2015 Ochtend/Middag: Call of Duty: Black Ops III (Welkom Christmas n00bs) Avond: Rocket League (Lekker veel Gelachen) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Geplaatst: 27 december 2015 Sims 4. Bezig aan playthrough nummer 3. Nummer 1 en 2 waren gauw verpest doordat mijn hele gezin doodging ivm een brand.. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Op dit moment Halo Master Chief collection, voor 20 euro gescoord bij bart smit. 4 best wel lange games voor dat geld is niets. Het kost wel tientallen uren om alleen de singleplayers uit te spelen, dus voorlopig ben ik lekker zoet hiermee. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Momenteel bezig met de volgende games: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Uncharted 3: Drake's Deception Af en toe doe ik een potje Rocket League om even de tijd te doden. Pff, ik heb een beetje veel geïnvesteerd afgelopen december in games. Wel letterlijk ieder spel afgeprijsd aangeschaft. Momenteel bezig met: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain The Walking Dead Assassins Creed IV: Black Flag Black Ops III The Last of Us Tomb Raider: Definitive Edition The Order 1886 Shadow of Mordor Rayman Legends DriveClub Rocket League Het leuke is dat ik de meeste van mijn spelletjes digitaal heb, dus ik gooi mijn ps4 aan en kies er lekker eentje uit waar ik op dat moment voor m'n gevoel het meeste zin in heb Reageren
aron24 Geplaatst: 14 januari 2016 Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 Speel de laatste weken vooral Minecraft, Civ 5 en GTA V. Reageren
Nyltje Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Ik speel nu meestal: Gmod CS: GO GTA V Payday 1 Payday 2 Osu! Spellen die ik soms tussendoor speel: (niet vaak) Battlefield 3 Pressure Rct3 Mta Cod mw2 Assasins creed Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 FIFA 16 UFC Straks ook Fallout 4 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Geplaatst: 16 januari 2016 Laatste tijd vooral FUT en Cities Skylines gespeeld, dus ik ga vandaag ff de meer serieuze verhaal games spelen Witcher, Batman en Fallout zullen dat worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.