Jump to content

2fast{0} vs Mirrrr


Mirrrr

Recommended Posts

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design:Maakt niet uit

Render: Ja

Animatie:Nee

Premade:Nee

Tijd van inlevering:ASAP

Opmerking: Veel succes en plezier!

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2fast{0}

    4

  • Galiorix

    3

  • Svenie

    2

  • Mirrrr

    2

Keuze: 2fast{0}

Mooie achtergrond dat goed bij Eminem past, en de naam maakt het nog prachtiger.

Wat ik vindt dat je goed gedaan hebt is dat je niet een hele groene achtergrond hebt gedaan maar het lijkt alsof er groene verf op een zwarte muur is gesmeerd. Ga zo door.

Link to comment
Delen op andere websites

Keuze:Mirrrr

Ik moet zeggen dat ik de combinatie van kleuren zeer geslaagd vind, het straalt iets geheimzinnigs uit.

Ook is het leuk dat je verschillende brushes gebruikt hebt, wat het tot een gevarieerd geheel maakt.

Verder niet te veel toeters en bellen, kortom, een goede signature!

En ja, die van 2fast{0} vind ik ook best mooi, maar ja, je moet nu eenmaal iemand kiezen, en ik

ging in dit geval voor Mirrrr.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet goed in het raten van Signature's, maar ik probeer het toch.

2fast{0}

De achtergrond van je Signature spreekt me eerlijk gezegd wel aan. Groen en zwart zijn naar mijn mening altijd een goede combinatie. Ook het lettertype staat heel goed bij je Signature. Ik vind alleen dat je je render nogal slordig hebt uitgeknipt. Zo is het precies alsof Eminem met zijn hoofd in de achtergrond wordt gezogen, en dat vind ik dan weer een minder punt.

Mirrrr

Ook jouw achtergrond kan me bekoren, het heeft iets droomachtig, waardoor ik helemaal betoverd word. ( :7 ) Ik heb de afbeelding gezien voor je hem naar dit prachtige resultaat hebt omgezet, en ik moet zeggen dat ik verbaasd sta, wat je ervan gemaakt hebt. Je hebt je Sign ook van de nodige effecten voorzien, met name het lichteffect. Ik mis eerlijk gezegd een klein beetje tekst, maar dit neemt niet weg dat ik jouw Signature de mooiste van de 2 vindt.

Stem: Mirrrr

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal dan ook maar even mijn stem uitbrengen. Bij jullie vorige battles vond ik de signatures van Mirrrr duidelijk beter, maar nu ga ik voor 2fast{0}.

Mirrrr, je signatures is zeker niet slecht maar wat anders dan je andere sigs. De kleuren zijn erg mooi, maar ik vind de render niet zo goed bij de wolken passen. De roze wolk is een beetje scherp in verhouding met het gezicht en daarom loopt het niet zo mooi op elkaar over. Verder is de achtergrond wel oke, alleen vind ik het jammer dat er een tekstje ontbreekt, dat maakt de signature wat minder 'compleet' en een tekstje zou zeker niet verkeerd gestaan hebben in bijvoorbeeld de linkerhoek. Maar nogmaals, zeker geen slechte signature voor de rest. 2Fast{0}, jouw signature vind ik veel beter dan je andere sigs van de laatste tijd door het goede kleurgebruik en de tekst vind ik ook goed. Wel is de render een beetje slordig uitgeknipt wat erg jammer is, maar gelukkig zie zijn er nergens echt hele scherpe hoeken. Je render is dit keer ook goed ingeblend, en de brushes zijn prima. Mijn enige minpuntje is dat de signature voor de rest een beetje kaal is, als je de volgende keer nog even speelt met de render dan rolt er misschien nog wat leukers uit. 2 mooie sigs dus, maar die van 2fast vind ik nu net wat beter in tegenstelling tot de jullie andere battles.

Link to comment
Delen op andere websites

2fast{0}

Mooie sig, goed ingeblend, mooie brush. Hij is helaas wel wat kaal, dat vind ik wel jammer. Voor de rest ziet hij er goed uit. Ook mooie tekst.

Mirrrr:

Ik heb het gevoel dat hier niet echt zoveel aan gedaan is. Het gezicht is mooi gedaan, het is goed opgevult maar boven die wolken, wat is dat? Ik vind dat niet mooi, dat is dus jammer.

Stem: 2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

keuze: 2fast

ik vind hem wel iets mooier

Dit wordt vast de beste rate van 2008. :7

>>> Door RonaldVC: Graag in de toekomst dit soort posts achterwege laten, dit valt onder spam en zo blijft het topic schoon voor stemmen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mirrrr:

Mooie signature, leuke effecten en een leuke render. Kleurkeuze is opzich wel goed, maar niet zo super als in je vorige battles. De render gaat neit helemaal vloeiend over in de effecten en de wolken en dat is best jammer. Toch ziet hij er over het algemeen goed uit en hij is ook erg origineel. Tekst ontbreekt, maar bij deze signature is dat niet echt een must. Border is zoals altijd gewoon goed.

2fast{0}:

Ook geen slechte signature. Op het eerste gezicht ziet ie er netjes uit, en de render past goed bij je stock. Het is jammer dat de stock misschien voor mijn gevoel een beetje meer van het zelfde is aan beide kanten. Tekst is leuk gedaan, ook met die cirkels om de E heen, maar inblenden was niet onverstandig. Border en font keuze+ font kleur keuze zijn goed.

Na veel getwijfel gaat me stem toch uit naar Mirria, omdat er voor mijn gevoel meer tijd in gestoken is en zelfs al is hij niet helemaal gelukt, hij ziet er toch beter uit en hij is daarbij ook beter gevuld.

GReetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze allebei eigenlijk niet zo goed :7 Die van Mirrrrr is wat raar, en die van 2fast{0} heeft geen goede achtergrond. Toch stem ik op die van 2fast{0}, aangezien de sig van Mirrr echt heel raar is. De achtergrond komt heel ver naar voren, en gaat over de wang heen van dat mens. Verder is er niks te zien... En bij 2fast{0} is het wat leeg links en rechts.

Oftewel ik stem op 2fast{0}.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...