Froop Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik wil wel even zeggen dat het hier om duidelijke fraude gaat. Waarom? Omdat er 2 leden uit zijn eigen gang op hem stemmen. Dat maakt opzich niets uit, maar valt het niet heel erg op dat deze personen uitgebreid stemmen? Mijn stem gaat naar Mirrrr. Die sig is in ieder geval een geheel, in tegenstelling wat iemand boven me beweert. De sig van Mirrrr heeft sfeer, en een bepaalde mystiek, alhoewel de border gerust weggelaten mocht worden. De sig van 2fast is gewoon monotoon om het simpel te zeggen.
Froodooo Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 2fast{0} Wat mij als eerste aan jouw Sig opvalt, is dat de kleuren eigenlijk niet goed overeenkomen: de achtergrond heeft niet dezelfde kleurstijl als de render, wat ik wel wat jammer vind. Maar, ik vind de stijl van de achtergrond wel best goed bij de render passen. De render zelf heb je in het midden van de Sig gezet, misschien is het leuker als die een beetje meer rechts of links staat. Daarnaast is je render niet al te groot, waardoor je veel ruimte in je Sig onbenut laat. Je had dus je Sig wat kleiner kunnen maken om die ruimte weg te werken. Mirrrr Dan Mirrrr. Wat bij jou als eerste opvalt is dat de Sig geen tekst heeft (of ik kijk natuurlijk verkeerd), maar dat maakt verder niet veel uit, zonder tekst kan een Sig mooier zijn dan met een tekst waarvan je niet weet waar die nou eigenlijk moet komen te staan en hoe je hem moet 'pimpen'. Je hebt, volgens mij, wat brushes gebruikt, en het geeft de Sig een mooie stijl waarbij de render en de achtergrond goed bij elkaar passen. Ik zie wel een minpuntje, en dat zijn de wolkjes linsonderin je Sig, die vind ik qua stijl niet goed bij de rest passen, als je begrijpt wat ik bedoel (weet namelijk zelf niet precies hoe ik het moet zeggen). Dan het 'witte spul' wat deels over de render heen zit, het lijkt net of dat een beetje te veel van het goede is geworden, want naar mijn mening zit het er iets te dik op. Maar voor de rest vind ik het een puike Sig, netjes gedaan. Mijn uiteindelijke stem gaat dan uit naar Mirrrr, ik wens jullie allebei nog veel succes.
2fast{0} Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik wil wel even zeggen dat het hier om duidelijke fraude gaat. Waarom? Omdat er 2 leden uit zijn eigen gang op hem stemmen. Dat maakt opzich niets uit, maar valt het niet heel erg op dat deze personen uitgebreid stemmen?Mijn stem gaat naar Mirrrr. Die sig is in ieder geval een geheel, in tegenstelling wat iemand boven me beweert. De sig van Mirrrr heeft sfeer, en een bepaalde mystiek, alhoewel de border gerust weggelaten mocht worden. De sig van 2fast is gewoon monotoon om het simpel te zeggen. Ik heb de 2 leden niet gedwongen hoor, als je dat denkt.
JasonStatham Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Mijn stem: Mirrrr hopelijk niet te veel r's Waarom? Ik vind dat de achtergrond bij 2fast niet echt goed passen. Ook is ie wat leeg. Je hebt dan eminem in het midden een achtergrond en dan tekst links onder. Maar er is dan nog veel ruimte over waar niet echt veel zit. Bij mirrrr vind ik ook dat er een mooie overloop effect inzit. De wolkjes zien er ook goed uit. Alleen dat witte weet ik veel hoe het heet had niet door de render heen gemoeten. Ik vind overigens dat jullie beiden eerlijk gezegd beter kunnen. Stem: Mirrrr Veel succes nog beide deze battle. MvG, GTA-fan2
Dizzee Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 2fast{0}, ik heb je al mooiere sigs zien maken. Ik vind jouw sig wat te eentonig, qua kleur en qua effecten. Eminem vind ik 'te' ingeblend en dan vooral de linkerkant van zijn hoofd. Het zwart ernaast vind ik niet mooi. De linkerkant van zijn hoofd ziet er raar uit, je hebt dat deel niet zo goed uitgeknipt. Het is nogal kartelig. Wat ik wel mooi vind is het effect bij je tekst. Mirrrr, op jouw sig heb ik niet veel aan te merken. Alleen zie ik op de linkerbovenkant een soort van streep, dat is wat minder mooi afgewerkt. Verder had je op de linkerkant wat tekst kunnen zetten om het wat meer op te vullen. Verder is je sig heel origineel en is hij niet zo eentonig als die van 2fast{0}. Qua algemene indruk vind ik die van Mirrrr mooier en tesamen met de vorige na -en voordelen, geef ik mijn stem dus aan Mirrrr
Froop Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik wil wel even zeggen dat het hier om duidelijke fraude gaat. Waarom? Omdat er 2 leden uit zijn eigen gang op hem stemmen. Dat maakt opzich niets uit, maar valt het niet heel erg op dat deze personen uitgebreid stemmen?Mijn stem gaat naar Mirrrr. Die sig is in ieder geval een geheel, in tegenstelling wat iemand boven me beweert. De sig van Mirrrr heeft sfeer, en een bepaalde mystiek, alhoewel de border gerust weggelaten mocht worden. De sig van 2fast is gewoon monotoon om het simpel te zeggen. Ik heb de 2 leden niet gedwongen hoor, als je dat denkt. Dat heb ik ook nooit beweerd.
2fast{0} Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik wil wel even zeggen dat het hier om duidelijke fraude gaat. Waarom? Omdat er 2 leden uit zijn eigen gang op hem stemmen. Dat maakt opzich niets uit, maar valt het niet heel erg op dat deze personen uitgebreid stemmen?Mijn stem gaat naar Mirrrr. Die sig is in ieder geval een geheel, in tegenstelling wat iemand boven me beweert. De sig van Mirrrr heeft sfeer, en een bepaalde mystiek, alhoewel de border gerust weggelaten mocht worden. De sig van 2fast is gewoon monotoon om het simpel te zeggen. Ik heb de 2 leden niet gedwongen hoor, als je dat denkt. Dat heb ik ook nooit beweerd. Je hebt het over fraude, wat voor fraude wel niet ?
Galiorix Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Het punt is dat de leden helemaal niet uitgebreid raten, alleen maar een regel met 'Mijn stem gaat naar blablabla' en waarom, en dat zijn meestal gewoon dingen als 'Ik vind die van blablabla net iets mooier.' Dat is natuurlijk niet raten, je moet goed je mening onderbouwen waarom je die sig mooier vind, niet kwakkeloos zeggen dat je die van de ander net iets mooier vind, dat soort rates kan je net zo goed in de prullebak gooien. Greetz Bewerkt: 23 januari 2008 door Galiorix
Bierbuikje Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) 2fast{0} Vind ik de mindere, omdat ik zelf zie dat die jongen op de afbeelding een vinger mist. Edit: dat vind ik slecht afgewerkt. Mirrrr Vind ik de betere, omdat ik hem wat mooier uitzien vind. Stem: Mirrrr Bewerkt: 23 januari 2008 door bierbuikje
2fast{0} Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Het punt is dat de leden helemaal niet uitgebreid raten, alleen maar een regel met 'Mijn stem gaat naar blablabla' en waarom, en dat zijn meestal gewoon dingen als 'Ik vind die van blablabla net iets mooier.' Dat is natuurlijk niet raten, je moet goed je mening onderbouwen waarom je die sig mooier vind, niet kwakkeloos zeggen dat je die van de ander net iets mooier vind, dat soort rates kan je net zo goed in de prullebak gooien.Greetz Ik snap je punt maar dan is het toch geen "Fraude. ------------------------------------------------------------- Hieronder: Het punt is dat de leden helemaal niet uitgebreid raten, alleen maar een regel met 'Mijn stem gaat naar blablabla' en waarom, en dat zijn meestal gewoon dingen als 'Ik vind die van blablabla net iets mooier.' Dat is natuurlijk niet raten, je moet goed je mening onderbouwen waarom je die sig mooier vind, niet kwakkeloos zeggen dat je die van de ander net iets mooier vind, dat soort rates kan je net zo goed in de prullebak gooien.Greetz Ik snap je punt maar dan is het toch geen "Fraude. Het lijkt er wel op. Waarom? Omdat ze feitelijk gewoon geen standpunt hebben, ze kijken er niet kritisch naar en de rates zijn waardeloos. Ze kunnen goed voor jou stemmen, omdat jij leader van BD bent. Dat weet je niet, maar door de zeer baggere rates lijkt het zeer aannemelijk. Ze kiezen infeite gewoon kant. Greetz Wat kan ik daar aan doen dan, als ze willen stemmen, dan mogen ze stemmen. Maar dat het dan gelijk om "Fraude" gaat... Bewerkt: 23 januari 2008 door 2fast{0}
Galiorix Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Het punt is dat de leden helemaal niet uitgebreid raten, alleen maar een regel met 'Mijn stem gaat naar blablabla' en waarom, en dat zijn meestal gewoon dingen als 'Ik vind die van blablabla net iets mooier.' Dat is natuurlijk niet raten, je moet goed je mening onderbouwen waarom je die sig mooier vind, niet kwakkeloos zeggen dat je die van de ander net iets mooier vind, dat soort rates kan je net zo goed in de prullebak gooien.Greetz Ik snap je punt maar dan is het toch geen "Fraude. Het lijkt er wel op. Waarom? Omdat ze feitelijk gewoon geen standpunt hebben, ze kijken er niet kritisch naar en de rates zijn waardeloos. Ze kunnen goed voor jou stemmen, omdat jij leader van BD bent. Dat weet je niet, maar door de zeer baggere rates lijkt het zeer aannemelijk. Ze kiezen infeite gewoon kant. Greetz
.Levi. Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Genoeg gepraat over de gedachten dat er misschien fraude aanwezig is. Vriendjespolitiek of whatever is altijd en overal iets onschuldigs en kan nooit bewezen worden op de waarheid, het is iets wat jij zelf denkt maar niet per sé waar hoeft te zijn. Daarnaast kan dat natuurlijk wel, maar laat dat dan maar aan de Moderators over zoals RonaldVC, ik of de rest van de crew. Ik ben niet blind, ook ik zie dat er een aantal rates niet volgens de regels zijn maar geloof mij hier word ten alle tijden aangewerkt. Ook zie ik wanneer iets fraude kan zijn en wanneer niet. Het enige wat "wij" (de crew, niet jullie) kunnen doen is de persoon/personen duidelijk laten merken dat elkaar helpen met het winnen van een battle en of iets anders dergelijks flauw is en niet sportief. Of ze dat als volwassenen zullen opnemen is nog maar de vraag. Gelieve alleen ontopic rates svp!! De rest wordt gedelete.
Fiegel5 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 2fast{0}: Ik ben toch nog net wel iets beter gewend van jou. Alles wat me al meteen tegenspreekt is de vinger die mist. Dit is gewoon enorm slordig, Ook het stukje dat wegvalt bij de pet vind ik niet mooi. Wel heb je voor een redelijk goede achtergrond gekozen. Zeker het kleurgebruik zou goed kunnen vallen. Zelf vind ik het niet zo mooi, maar dat laat ik terzijde. Verder vind ik de sig algemeen ook niet zo mooi. Mirrrr: Ook kom jij vaker met iets mooiers dan je nu hebt, maar daar ga ik niet over zeuren. Eh, tja die wolken vind ik een prachtige keuze. Alleen komt dan het groene kei hard terug, wat ik totaal niet vind passen. Eigenlijk zou ik het mooi gevonden hebben zonder al dat groen. Dat witte ding vind ik ook prima passen. Maar het groene valt me tegen. Rate: Mirrrr
thug Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 2fast{0}: de effecten zijn mooi en zeker dat groen in de achtergrond dat maakt het underground sfeertje compleet de letter stijl mag er ook zijn. ook de foto keuze van eminem is overmooi wat het plaatje ook compleet maakt. Mirrrr: je signature is niet slecht maar ik vond dat je er iets meer lef in mocht steken ga creatiever te werk ik heb nooit je vorige signature gezien maar ik zie dat je talent hebt in die dingen. had je er tekst in geschreven zou het des te mooier maken. ook het groen vind ik iets te fel.anders mooie pic mijn stem gaat naar 2fast{0}
Bierbuikje Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 2fast{0}:de effecten zijn mooi en zeker dat groen in de achtergrond dat maakt het underground sfeertje compleet de letter stijl mag er ook zijn. ook de foto keuze van eminem is overmooi wat het plaatje ook compleet maakt. Mirrrr: je signature is niet slecht maar ik vond dat je er iets meer lef in mocht steken ga creatiever te werk ik heb nooit je vorige signature gezien maar ik zie dat je talent hebt in die dingen. had je er tekst in geschreven zou het des te mooier maken. ook het groen vind ik iets te fel.anders mooie pic mijn stem gaat naar 2fast{0} ongeldig? hij heeft gestemt op 24 jan. ipv 23 jan of eerder
Recommended Posts