Jump to content

Hoe krijg je snel Empire Buildings?


Magical-Gamer

Recommended Posts

Wie heeft er een snelle manier om snel empire buildings te krijgen?

Hey, welkom op het forum :)

Na de missie 'To Victor, The spoils', kan je Empire Buildings overnemen. Na die missie krijg je een tutorial over hoe dit moet. Nu moet je wat Health, Body Armor als je dat nodig vind en een goed wapen zien te krijgen. Op je map kan je zien waar de (vijandelijke) empire buildings zich bevinden, en na een meestal bloederige schietpartij kan je ze overnemen. Als je ze allemaal op het eerst eiland hebt, dan moet je 'From Zero To Hero' van Lance Vance halen om het tweede eiland, en dus de andere empire buildings, te unlocken. Als je ze allemaal veroverd hebt dan krijg je naast een heleboel geld ook nog eens bulletproof auto's bij al je empire buildings. Veel succes!

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Heej,

Je vraag is een beetje onduidelijk.

Bedoel je. hoe je snel de mogelijkheid krijgt?

Het antwoord:

- Dit is pas mogelijk in de missie dat je de lastpost Marty J. Williams vermoord.

De missie heet 'To Victor, the spoils'

Maar het kan ook zijn dat je bedoelt hoe je snel die buildings in handen krijgt.

Mijnt tisp:

- Zorg voor een volle health

- Armor zou goed van pas kunnen komen

- Heb een UZI, AK of SMG altyd mee.

- Granaten zijn ook handig.

- rekruteer wat gangleden.

- Empire building info

Edit: Ik moet ook veel sneller tiepen! :)

Veel succes nog met overnemen.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, die tips helpen me veel. even voor de duidelijk heid, ik bedoel met "hoe krijg je snel EBs"

wat is het beste en de snelste manier om EBs te krijgen want ik ben daar best slecht in.

Ik snap je vraag wel. Het snel overnemen van Empire Buildings kun je het beste doen met volle Armor en volle Health. Daarnaast kun je beter de Paramedic missie doen, aangezien je daardoor lang kunt rennen en zwemmen. Dit zorgt ervoor dat je bewegelijker bent. Zorg in ieder geval voor een goede Machine Gun. Een prettig wapen om mee te schieten is de Micro-SMG. Als je meer van het grove geschut ben, dan kun je ook een Assult Rifle meenemen. De beste Assult Rifle is de M4. Je kunt het beste van afstand aanvallen. Dit kun je doen met wat granaten, die gebruik je dan om het voertuig van afstand kapot te maken. Een Assult Rifle heeft als voordeel dat je van afstand kunt aanvallen. Zorg er voor dat je niet te dichtbij blijft staan, anders krijg je een kogelregen over je heen. Als je binnen bent dan moet je met een honkbalknuppel de boel vernielen of een granaat als de ruimte groot genoeg is. Als er nog mannetjes leven, dan moet je ze dan doden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik deed meestal met molotovs van een afstand eerst dat voertuig en dan die lui doden.

Daarna was het nogal makkelijk. En wat al gezegd werd, saven en als het niet goed gaat oude save pakken en opnieuw doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je dat doet hier een paar tips.

  • Wapens
  • Health
  • Body armor
  • Paramedic (niet perse nodig maar wel een aanrader)
  • Air rescue side mission (Na from zero to hero beschikbaar geeft meer health)
  • vigilante
  • Gang leden (pistol het beste in begin)(Veder in het spel AK)
  • Snelle wagen (Polaris V8 aanrader. 4 deurs en snel)

Voor de Wapens is het slim om een aantal goede wapens te weten rij een aantal keer heen en weer om verschillende wapens op te halen. Als je al wat balloons hebt haal dan ook nog de wapens daarvan op. neem wel de betere als je bijv al een equalizer hebt neem dan niet de pistol. en als je echt genoeg geld hebt dan is het een aanrader om lang een ammunation te gaan.

Health. Ga gewoon lang een ziekenhuis.

Body armor: in de stad liggen ze overal of voor een klein bedrag in de ammunation.

Paramedic: hij is lastig maar om te rennen is het wel slim

Air rescue: als je hem kan doen doe hem dan. meer health is altijd een goede vriend.

Vigilante: meer body armor is beter.

JE gangleden: Haal ze op bij je empire building. Als je nog niet een drugs, robbery of smuggling hebt is het smil om naar leden met een pistol te zoekken na die 3 is het slim om ze met een ak meetenemen. en da die 3 eb's is een uzi ook wel handig als ze je achtervolgen.

snelle wagen: neem een snelle wagen mee 4 persoons is handiger voor je gengleden ook nog dis de Polaris V8 is een aanradertje met zijn 4 deuren. je een klein afstandje af van de EB en je gaat beginnen. (afstandje is tegen het exploderen) als je low on health ben dan kan je snel wel

Hopelijk heb je hier wat aan

Rinaldootje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Het antwoord:

- Dit is pas mogelijk in de missie dat je de lastpost Marty J. Williams vermoord.

De missie heet 'To Victor, the spoils'

Dit snap ik dus niet... Marty vermoord je in de missie ervoor, hoor. ;) In de missie To Victor, the spoils verover je al zijn EB's.

Ik kan je naast de bovenstaande tips zeggen dat je het beste achter het gebouw gaat staan het voertuig kapot schieten, zorg dat je een sterk en automatisch richtend wapen hebt. Warneer ze om het hoekje komen knal je ze overhoop. In het begin is een Micro SMG handig (te koop bij de ammunation in Downtown voor $600), later kun je beter een AK of een M4 hanteren, of zelfs na de 99 Red Ballons een M249. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het antwoord:

- Dit is pas mogelijk in de missie dat je de lastpost Marty J. Williams vermoord.

De missie heet 'To Victor, the spoils'

Dit snap ik dus niet... Marty vermoord je in de missie ervoor, hoor. ;) In de missie To Victor, the spoils verover je al zijn EB's.

Gtafan2 bedoelt dat je vanaf de missie 'To Victor, The Spoils' de mogelijkheid hebt om Empire Buildings over te nemen en te beheren, omdat je Marty dus hebt vermoord in de missie ervoor. Louise laat je dan zien hoe je Empire Buildings runt waarna er nog een tutorial volgt, en daarna kan je ze overnemen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...