Puma Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Introduction The return of the designer: Site! Screens Zie site! Downloads Download HomieMobile.rar! Download RoflCopter.rar! Download McGranny.rar Download Tinktank.rar Download BertCamper.rar Download Skypooper.rar Download Tracmunstor.rar Download ToktokMobile.rar Download PicknickHopper.rar Ejoy! by Puma. Bewerkt: 13 februari 2008 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Goh je moet maar op ,t idee komen hoor. Het ziet er wel grappig en zeker leuk uit. Mooi werk tot nu toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Grappig filmpje. Maar in ieder geval een leuke mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Geniaal puma, Geniaal . Ik zou de rolstoel wel eens als autogiro willen zien . Bewerkt: 18 januari 2008 door stefaneke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 *#^%$& heb ik weer Ik krijg me flash player niet geinstraleerd maar lijkt al heel leuk zo te horen Groeten Tim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Puma beste kerel, hoe kom je toch op al die ideeén en aan al die inspiratie. Echt prachtig gewoon, wel appart, meer zeer orgineel en leuk. Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 In één woord: GEWELDIG! Zoveel humor in een paar zelfgemaakte auto's. Helemaal Top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Prachtig , een van de beste SA modding films in tijden. Niet alleen prachtig geestige en creatieve voertuigen, maar ook nog eens zeer mooi in beeld gebracht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 B R I L J A N T Helemaal geweldig.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Erg origineel en leuk in elkaar gezet, Puma! Vooral bij dat stukje van die rolstoel, dat deze (in rondjes) door een Solair achtervolgd werd, lag ik helemaal dubbel. Keep up! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Echt geweldig.. Ik heb me doodgelachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Werkelijk Briljant KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Wizard Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) geweldig gedaan super mijn complimenten een 10/10 Bewerkt: 18 januari 2008 door The Wizard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Geweldige mods, vooral de rolator voor de oma. Heb me doogelachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Geweldige mods! Ik heb me echt doodgelachen! Vooral bij dat stuk waar Solair rondjes rijdt achter rolstoel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.