Jump to content

Puma's Lovely Vehicle Showroom


Puma

Recommended Posts

Beetje late reactie :7 Maar, het ziet er echt fantastisch uit. Het is lang geleden dat ik zoiets creatiefs en origineels gezien heb :D . Ik denk nog wel eventjes voor ideeën.

- Gebruik de tractor en zet hem op het onderstel van de monster.

- Pak de hotdog en verwijder alles behalve die;) De worst blijft over, daar plaats je al je dummy's op enz..

Ik droom allang van reuzeberijdbareofvliegendeworsten. Dus misschien kan je hem ook laten vliegen ?

- Neem de RC Tank en plak het roterende schietgestel op de RC maar verklein het wat zodat je een echt schietende RC hebt.

- Ik weet niet of dit gaat;) Maar neem de barracks en plak de wielen van een tank eronder, dan het schietgestel van de hydra erop of die van de tank en de passagiersplaatsen zitten dan vanachter in die truck, zoals in het echte leger..

- Pak de RC Cam (bloempot) en clone hem 4 keer en zit ze op een houten palet van gta zelf. Nu kun je er 4 passagiers opzetten.

- De stairs die altijd op de luchthaven staan, ik denk dat je het al weet, zet gewoon de passagier beneden op de trappen en jij vanboven met stok met een wiel op.

- Baggage box, zet de passagiers in de box en je zit op de stok waar je het moet aanklikken met een ander voertuig, ik bedoel dus dat je het een voertuig op zichzelf maakt.

- Dan de sweeper, je neemt het waterkanon van de swat tank;) En plaats het erop, nu heb je een echte sweeper dan ook water sproeit. Plaats het kanon met de tuit waar het water uitkomt juist onder de sweeper met de tuit juist eruit. Of erboven als jij dat wilt;)

>>> Door Crack Junk: God said it would happen.. And it did<<<

Bewerkt: door .:TOM:.
Code veranderd in Quote. Rekte de hele pagina uit
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    42

  • Timske

    14

  • Tjerk

    11

  • FerryN

    8

Top Posters In This Topic

Het ziet er super melig uit, lachte me kapot bij het filmpje :schater: Super gedaan, enige minpunt is dat de lichten geneukt zijn bij je HomieMobiel je al je variaties daarop, maar dat doet niks af aan de originaliteit :D Keep it up, super!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Per toeval dat ik hier eens kom, maar het geeft een goede indruk van de inspiratie die men hier heeft. Echt helemaal top, leuk en origineel! Ik had je vorige topic met de HomieMobile al gezien, en ik dacht aan een rolstoel, en per toeval zit deze hier ook in. Lekkere humor, vooral met de rolstoel. Ik denk dat ik me oma er maar niet in zal zetten, voor je het weet zitten we straks met een schadeclaim :puh: Erg leuk! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig gedaan! :) Ik heb me zeker slap gelachen bij het filmpje, en dan met name de rolstoel... Aan originaliteit ontbreekt er niets. Hoop dat er nog meer van dit soort voertuigen komen, want dit ziet er echt fantastisch uit! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat een staartje krijgen.. Ik ben echt blown away door de geweldige comments, dit stimuleert mij ook om door te gaan.. zolang jullie ook met ideeën komen aanzetten, natuurlijk :eten: !

- Gebruik de tractor en zet hem op het onderstel van de monster.

- Pak de hotdog en verwijder alles behalve die;) De worst blijft over, daar plaats je al je dummy's op enz..

Ik droom allang van reuzeberijdbareofvliegendeworsten. Dus misschien kan je hem ook laten vliegen ?

- Neem de RC Tank en plak het roterende schietgestel op de RC maar verklein het wat zodat je een echt schietende RC hebt.

- Ik weet niet of dit gaat;) Maar neem de barracks en plak de wielen van een tank eronder, dan het schietgestel van de hydra erop of die van de tank en de passagiersplaatsen zitten dan vanachter in die truck, zoals in het echte leger..

- Pak de RC Cam (bloempot) en clone hem 4 keer en zit ze op een houten palet van gta zelf. Nu kun je er 4 passagiers opzetten.

- De stairs die altijd op de luchthaven staan, ik denk dat je het al weet, zet gewoon de passagier beneden op de trappen en jij vanboven met stok met een wiel op.

- Baggage box, zet de passagiers in de box en je zit op de stok waar je het moet aanklikken met een ander voertuig, ik bedoel dus dat je het een voertuig op zichzelf maakt.

- Dan de sweeper, je neemt het waterkanon van de swat tank;) En plaats het erop, nu heb je een echte sweeper dan ook water sproeit. Plaats het kanon met de tuit waar het water uitkomt juist onder de sweeper met de tuit juist eruit. Of erboven als jij dat wilt;)

Link to comment
Delen op andere websites

VET en heel orgineel Puma..!!!

Alleen vraagje, zou je downlaod link van filmpje willen geven mijn pc is zo stom dat die flash player niet op krijgt :'( Dus mechien kun je goeie copyright bijzetten enzo en dan kan niemand misbruik mee make ^_^

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...