.:TOM:. Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Das weer mooi bedacht, ziet er alleen nog een beetje raar uit maar dat wordt wel verholpen denk ik. KUTGW Tom Reageren
ikt Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Puma, je bent geweldig Puma humor = Reageren
Venzio Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hahaaha Die Kip die is echt geod KUTWG! Reageren
Puma Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Download links toegevoegd, sommige voertuigen nog wat geupdate, screens coming soon, enjoy it! Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Je kunt ze ook toevoegen aan de gtagames database. Keep it up. Reageren
DaBeast Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hehe, ziet er allemaal best wel leuk uit . Die 'whomie plane' had ik ook al een keertje gemaakt (toevallig ook een van mijn eerste car mods) met de Windsor en onderdelen van de AT-400. Daarmee heb ik veel lol mee gehad . Ik zie dat je dat voertuigen gedeelte al goed onder de knie krijgt, keep it up! Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
EXIT Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) ja zo ben ik ook begonne. @hieronder, nu doen ze het bij weer Bewerkt: 21 januari 2008 door EXIT Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 ja zo ben ik ook begonne. ps: downloads zijn al lang ofline Bij mij zijn de links niet dood, ze den het allemaal perfect Greetz Reageren
Venzio Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Als je dat van homiemobile weg haalt of een andere dat je mods als laatste krijg en dan enter dan krijg je een lijst en dan klik je welke je wilt Btw ik heb Homie Dodo en Die Rolator Homie Turbo Vroem... KUTWG ! Reageren
Puma Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Heeft iemand ze al gedownload en zelfs al getest? Zou leuk zijn om ook wat commentaar te horen over eventuele bugs ofzo.. (Buggy zijn ze, je kijkt dwars door de HomieDodo heen bijv.) Erm lol. Download ToktokMobile.rar! More coming ahead.. Bewerkt: 23 januari 2008 door Puma Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) welk liedje had je bij homieturbo? (rolstoeL) Bewerkt: 21 januari 2008 door bierbuikje Reageren
Puma Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Dat staat ook in de credits, maar ik zal je de moeite besparen het filmpje nog een keer te kijken (hum.. wil ik dat ?) Rednex - Cotton Eyed Joe Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Dat staat ook in de credits, maar ik zal je de moeite besparen het filmpje nog een keer te kijken (hum.. wil ik dat ?)Rednex - Cotton Eyed Joe bedankt Reageren
DjP.P Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 je zus hoe doe je dat via schripts of zow? egt lol gaa door (kan je ook van mensen een bike makken? dat de mond de voor licht = en zijn/haar achterste agter lichtje) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.