EXIT Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 je zus hoe doe je dat via schripts of zow? egt lol gaa door(kan je ook van mensen een bike makken? dat de mond de voor licht = en zijn/haar achterste agter lichtje) nee das, 3D tekenen en van die mens als motor bestaat al. Reageren
Tjerk Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) haha, waterstraal uit zijn poeperd Bewerkt: 21 januari 2008 door tjerk Reageren
FerryN Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 miss als het gaat dat je dat water bruin maakt waarschijnlijk weet je al wat ik bedoel ga zo door, ff die kip proberen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Of het water rood maakt Lijkt wel of hij ongesteld wordt En misschien dat je de seatdummy onder de bek van de kip zet en dan dat CJ wordt vastgehouden aan zijn hoofd Of dat CJ achter de kont van de kip rijdt, lijkt wel of CJ aan de kont ruikt Reageren
Puma Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Het moet wel haalbaar zijn, hè, en enigszins realistisch blijven, naar mijn idee. Niet dat dit topic ook maar in de búúrt van "realistisch" komt.. Update: Download PicknickHopper! Heeft iemand nog ideeën voor de brandweerauto, want daar kom ik niet echt verder mee.. Bewerkt: 23 januari 2008 door Puma Reageren
FerryN Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Voor de brandweerwagen heb ik eigenlijk geen idee Maar miss dat je een quad pakt en daar monstertruck wielen onder wilt zetten? Of miss een Homie RC Car als replacement voor de RC Cam, wat daarvoor is er nog geen mod behalve de RC Tiger of RC Bandit maar geen andere model. Reageren
Puma Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Nee, het volgende is een jetpackhelikopter. Hotdog, anyone? Hij is zelfs tunable, zoals je ziet op de screen! Bewerkt: 23 januari 2008 door Puma Reageren
Dexist Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Nee, het volgende is een jetpackhelikopter.Hotdog, anyone? Hij is zelfs tunable, zoals je ziet op de screen! zo vet! alleen die groot schaduw er onder is lelijk Reageren
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 super! ik vind die rolstoel gaaf! Reageren
Puma Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ik ben ook in staat custom models ingame te krijgen: Bewerkt: 23 januari 2008 door Puma Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Misschien kan je een vliegend woonwagen maken? Of de penis van Mr Whoopie er af hakken en wielen geven Reageren
Dexist Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 wanneer komt de dowload van die hotdog en ik heb een idee voor je een zeeeer lange stretch Reageren
karamanci Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 hahaaaa, die kontgat van die kip lol . KUTGW Reageren
White Gold Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Schitterend gemaakt Puma! Die rolator is echt da bomb, kan nu al niet wachten om straks in MTA een rolator race te houden Keep it up! Rolatorzzz Reageren
Puma Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik loop inderdaad rond met het idee om een MTA:DM server te maken, including al deze rare voertuigen en nog wat.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.