Donwell Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb eigenlijk ook nog wel een ideetje... Je ziet soms wel eens zo'n Hotdog kraam staan, als je zo'n kraampje nou eens op zo'n manier verbouwt dat het een hot-dog wagentje wordt, dus zo'n verkoper met een bak waar dan mee wordt gereden? Reageren
Puma Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb die HotdogMobile al, en ik weet niet of dat wel haalbaar is, in verband met houdingen van de passagier die moet staan in plaats van zitten. PoseidonWagon: Reageren
Mirrrr Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb vanmiddag van wat dingen nog wat voorproefjes gezien en ik ik heb me de hele middag dood gelachen. Echt wat jij hebt laten zien is zo briljant. PatrickW verwoordde het zo mooi: Jij hebt echt een geniale geest. Reageren
moechy Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Lol ziet er allemaal heel goed uit Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Dit is echt mooi!! echt heel leuk gedaan Puma! zeker dat filmpje zit ook mooi inelkaar met die rolstoel enz. KUTGW echt orgineel dit. Ik had het iniedergeval niet kunnen bedenken Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Puma, ivm de Hotdogmobile. In de Tropic staat de bestuurder toch ook recht ? Gebruik hetzelfde systeem. Tom Reageren
Puma Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Hoe bedoel je precies...? Experimenteel... Bewerkt: 23 januari 2008 door Puma Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 In de boot Tropic staat de bestuurder ook recht, jij hebt dat nodig zeg je. Doe het op dezelfde manier als ze het daar doen. Tom Reageren
FerryN Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Nee, het volgende is een jetpackhelikopter.Hotdog, anyone? Hij is zelfs tunable, zoals je ziet op de screen! Miss kan je ook een grote banaan maken, als de broetje van de hotdogmobile, de bananamobile xD Zeer leuke mods Puma! Bewerkt: 25 januari 2008 door DaBeast Geen afbeeldingen quoten, alweer... Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ziet er goed uit xD Alleen een rare texture vind je niet ? Maar je zegt erbij dat het WIP is dat veranderd waarschijnlijk nog Ik heb nog een ideetje Tom Reageren
ikt Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Puma, je bent geweldig! Een rijdende toiletje, hoe verzin je het :') Misschien kun je van de Hydra een vliegend bed maken, met raketten aan de zijkant _O- Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ziet er geweldig uit puma, echt masterlijke shit Keep it up! Greetz Reageren
Puma Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Potty goes air! Het lukt me niet om die deur goed te krijgen, ik zit steeds te klooien en te draaien met die dummy's en die pivots.. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Echt super maar vergeet je mijn wagen niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.