Puma Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Hmm.. Puma's Lovely Vehicle Showroom The return of the designer Enjoy!! Bewerkt: 2 februari 2008 door Puma Reageren
Mirrrr Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 En dat deed ik zeker weer Puma. Echt briljant gemaakt Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Whahahaha, echt zeer goed filmpje! Ook de liedjes waren zeer bijpassend! Prachtig! Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Mooi gedaan, echt briljant, maar zie ik je daar nou een invalide aanrijden met een picknick tafel? KUTGW! =] Reageren
Puma Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik zal het zeker volhouden, work in progress! Reageren
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik had al gedacht dat er een luchtballon kwam, aangezien je 'Nena' als keywoord gebruikte... '99 Nuftballons' is van Nena, en dan weet je het wel... Ziet er weer goed uit, Puma! Ook weer mooi filmpje erbij, die HotDog beviel mij deze keer het best qua humor. Keep it up! Reageren
Pietje II Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Geweldig Puma, m'n complimenten, echt geweldig. Reageren
kwaakje Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Geniaal Puma. Alle voertuigen zijn echt top! Dat CJ met die vijf Hotdog-wagens om zich heen staat, is lollig Keep it up. Reageren
Tjerk Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 haha, prachtig zo'n luchtballon, maar hoe moet je het eigenlijk besturen? Reageren
FerryN Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 haha, prachtig zo'n luchtballon, maar hoe moet je het eigenlijk besturen? Zelfde als de jetpack, hij vervangt zo te zien de jetpack En vind zelf die vortexvervanging minder maar voor de rest KUTGW. Hotdogs waren geniaal! Greetz Ferryn Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Mooi zo. KUTGW! Die luchtballon ziet er al mooi uit, alleen passen de kleuren niet echt goed bij GTA vind ik. Reageren
Puma Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Welke kleuren zou je graag willen zien, dan? The Flinstones!! Reageren
PatrickW Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Filmpje was geniaal, en de nieuwe voertuigen zien er ook alweer fantastisch uit Reageren
axll Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 kan je ze misschien op een andere site uploaden want de site die op de eerste pagina staat doet t niet voor mij Dan heb ik het vooral over die rolstoel! Verder wel echt hele goede mods! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.