Jump to content

GTA VCS vs GTA LCS


poep5691

GTA poll  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA VCS vs GTA LCS

    • GTA VCS
      8
    • GTA LCS
      0
    • Allebei
      4
    • Geen van beiden
      1
    • Geen mening
      0
  2. 2. waar is muziek beter

    • GTA VCS
      4
    • GTA LCS
      1
    • Allebei
      2
    • Geen van beiden
      0
    • Geen mening
      0
  3. 3. Waar zijn de voertuigen beter, origineler, etc

    • GTA VCS
      4
    • GTA LCS
      0
    • Allebei
      3
    • Geen mening
      0


Recommended Posts

Wat vind jij beter gta vcs of gta lcs.

en waarom zoals story, ghrapich, sound, whatever jij zegt het en eventueel een cijfer(als je wilt)

Ik ben de eerste

Ik vind gta vcs beter omdat

1. veel muziek

2. veel vliegen, varen en rijden

3. NIET VERDRINKEN

4. Empire State

5. 3/4 hier dingen komen niet voor in gta lcs

6. Een echte story inplaats van gta lcs waar je als hondje begint die naar zijn baasje moet luisteren en daarna het licht ziet

cijfer/: 8.6/10

Bewerkt: door poep5691
Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind jij beter gta vcs of gta lcs.

en waarom zoals story, ghrapich, sound, whatever jij zegt het en eventueel een cijfer(als je wilt)

Ik ben de eerste

Ik vind gta vcs beter omdat

1. veel muziek

2. veel vliegen, varen en rijden

3. NIET VERDRINKEN

4. Empire State

5. 3/4 hier dingen komen niet voor in gta lcs

6. Een echte story inplaats van gta lcs waar je als hondje begint die naar zijn baasje moet luisteren en daarna het licht ziet

cijfer/: 8.6/10

Hier bestaan al heel veel topics over. Hier vind je er bijvoorbeeld één ;)

Verder wil ik nog even op een paar dingen reageren:

1) De muziek bij LCS was ook echt perfect, en paste goed bij de sfeer. Als je bijvoorbeeld in een Leone Sentinel stapt dan staat er altijd klassieke muziek op. Ook heb je veel meer variatie qua muziek. Geen goed argument dus om voor VCS te gaan in mijn ogen.

5) Je hebt iets meer functies dan in LCS, maar zeker geen 3/4 meer. Er zitten trouwens (helaas) ook behoorlijk wat bugs aan vast, die er in LCS nauwelijks te vinden zijn. Deze maken de gameplay soms veel slechter dan in LCS

6) Dat is gewoon puur jouw mening, maar veel mensen vinden het tegenovergestelde. In VCS moet je je rare familie redden en iemand vermoorden die je extra in de moeilijkheden heeft gebracht door je uit het leger te kicken. Een leuk verhaal, maar echt sterk noem ik het niet. In LCS kom je weer terug in de stad waar je begonnen bent, maar je moet respect zien te krijgen binnen de familie. Zelfs je eigen moeder werkt je tegen, maar uiteindelijk lukt het je om samen met je baas de familie te redden van de ondergang. Dat vinden ik (en veel meer mensen) toch een beter verhaal, maargoed, het blijft jouw mening ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi iedereen. Ik ben nieuw ^_^ Hier komt mijn mening.

Ik vind GTA : VCS beter omdat :

1) De muziek vind ik echt veel beter, ik heb echt niets met die zenders uit LCS maarja dat is mijn mening! ( V Rock :D )

2) De optie om te kunnen zwemmen. Dat is gewoon naar mijn mening nodig om goed te kunnen spelen, ik wordt er een beetje moe van om elke keer weer bij het Hospital te spawnen als ik perongeluk in het water rijd omdat ik uit de bocht slip of een USJ niet goed doe. Kan je na gaan! ik word al boos als het te lang duurt om in VCS een opstapje uit het water te vinden!

3) De empire buildings vind ik echt vet _O_ gewoon heel goed gemaakt, en het voegt gewoon de optie om, je echt een beetje gangster te voelen als je al die gebouwen van je ziet!

Hier nog een paar voordelen van LCS

- Alhoewel je er niet in kan zwemmen vind ik het water er mooier uitzien.

- Ik vind de auto's mooier dan in VCS.

dit was het, ik hoop dat ik het goed heb gedaan voor mijn eerste post XD

Greetz : Tempy ;)

Link to comment
Delen op andere websites

2. veel vliegen, varen en rijden
Vliegen kan ook in LCS. Naar mijn mening is het juist een leuke uitdaging om te vliegen in LCS. Aangezien de Dodo nog steeds redelijk "dodo's" vliegt. (Minder erg dan in III, maar hij heeft nog wel zijn naar beneden en weer omhoog besturing) En om de Maverick te bemachtigen is pas echt een uitdaging. Misschien vinden de luie mensen hier het teveel werk, maar ik vind het juist wel leuk. Varen kun je in LCS ook, en ik snap je al helemaal niet bij rijden. Liberty City is groter dan Vice City, dus je kunt veel meer rijden..?
3. NIET VERDRINKEN
Cursusje auto leren rijden..?
4. Empire State
Ik snap echt niet wat mensen hier zo'n verbetering aan vinden..? Overnemen kun je een van de makkelijkste dingen uit het spel noemen en de aanvallen afslaan is ook kat in 't bakie. De missies zijn wel leuk, alleen ze beginnen, net zoals bijvoorbeeld Paramedic, Vigilante en (vooral(!)) Air Rescue, na een tijdje de keel uit te hangen. Ik zie, vooral die aanvallen, eerder als een kriem als je net lekker aan het rijden bent..
5. 3/4 hier dingen komen niet voor in gta lcs
... :schater:

Liberty City Stories heeft veel meer hoofd én zijmissies. (De missies van LCS vind ik overigens ook nog leuker, uitdagender en wat moeilijker dan in VCS)

Het enige wat LCS niet heeft in de mogelijkheid van de Empire Building (De missies ervan worden door wat zijmissies van LCS trouwens ook makkelijk van de kaart geveegd), zwemmen en fietsen. Waarvan je de laatste naar mijn mening niet eens mag mee tellen met één fiets waarmee je kunt "Bunny Hoppen" wat je eigenlijk niet eens een Bunny Hop mag noemen. Over de bugs ga ik maar niet beginnen..

6. Een echte story inplaats van gta lcs waar je als hondje begint die naar zijn baasje moet luisteren en daarna het licht ziet
Zoals M4X al zei, het verhaal van VCS is juist nogal slapjes. Net als hem vind ik het verhaal van LCS ook véél beter, en ik vind het zelfs de beste van alle 3D GTA's. Afgaand op het verhaal zélf, niet op de hoeveelheid.

Ik hoop overigens voor je dat je beseft dat je in het echte leven ook niet altijd je eigen baas bent. En je "als een hondje" naar iemand die boven je staat zal moeten luisteren. Toni ziet in LCS overigens ook het licht niet, hij gaat gewoon werken zodat hij respect in de Leone Family krijgt en klimt op op de ladder. Zoals ik het nu zie, snap jij het verhaal van LCS helemaal niet, en zou je hierover dus ook geen conclusies mogen trekken.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind jij beter gta vcs of gta lcs.

en waarom zoals story, ghrapich, sound, whatever jij zegt het en eventueel een cijfer(als je wilt)

Ik ben de eerste

Ik vind gta vcs beter omdat

1. veel muziek

2. veel vliegen, varen en rijden

3. NIET VERDRINKEN

4. Empire State

5. 3/4 hier dingen komen niet voor in gta lcs

6. Een echte story inplaats van gta lcs waar je als hondje begint die naar zijn baasje moet luisteren en daarna het licht ziet

cijfer/: 8.6/10

ik zou juist getzelfde schrijven maar ja , ik vind dat vcs het beste is tot nu toe in de detais

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...