Jump to content

GTA VCS vs GTA LCS

poep5691

GTA poll  

13 leden hebben gestemd

1. 1. GTA VCS vs GTA LCS

• GTA VCS
      8
    • GTA LCS
      0
    • Allebei
      4
    • Geen van beiden
      1
    • Geen mening
      0
  2. 2. waar is muziek beter

• GTA VCS
      4
    • GTA LCS
      1
    • Allebei
      2
    • Geen van beiden
      0
    • Geen mening
      0
  3. 3. Waar zijn de voertuigen beter, origineler, etc

• GTA VCS
      4
    • GTA LCS
      0
    • Allebei
      3
    • Geen mening
      0

Recommended Posts

Ik snap niet 'Anders' je kunt alleen maar kiezen tussen LCS en VCS dus niet SA of VC. Je hebt alle moegelijkheden gegeven dus anders kan wel weg.

Ik heb gekozen voor 'Allebei' Ik vind het allebij topgames (VCS de vrijheid en voertuigen)(LCS de storyline).

Delen op andere websites

Ik snap niet 'Anders' je kunt alleen maar kiezen tussen LCS en VCS dus niet SA of VC. Je hebt alle moegelijkheden gegeven dus anders kan wel weg.

Ik heb gekozen voor 'Allebei' Ik vind het allebij topgames (VCS de vrijheid en voertuigen)(LCS de storyline).

srry fout ga het ff fixen bedank voor je mening :tu:

Delen op andere websites

Je had >>>hier<<< al zo'n topic gemaakt, maar ik kies voor geen van beiden. Geef mij maar lekker GTA San Andreas of Scarface. :)

weet ik. ik heb een pt2 ervan gemaakt *poll version*(srry voor een pt2)

Dit is namelijk mijn eerste poll (wil weten hoe mensen denken over gta lcs of vcs). als je iets fout doe vertel het me dan

Bewerkt: door poep5691
Delen op andere websites

Dit is namelijk mijn eerste poll (wil weten hoe mensen denken over gta lcs of vcs). als je iets fout doe vertel het me dan

Ik wil je er op wijzen dat er ook al zo'n poll in het LCS forum werd aangemaakt, en dat die door Dizzee werd gesloten omdat er al zo'n topic is met een poll, namelijk deze. Wil je nou toch weten welke van de 2 beter is met veel goede argumenten, dan zijn daar ook erg veel topics over (onder andere je eigen topic wat Denkaanhenk hierboven gaf). Voor andere topics erover raad ik je aan de Zoekfunctie in the schakelen :sigaar:

Zelf vind ik LCS beter, in het topic dat Denkaanhenk hierboven gaf heb ik ook al uitgelegd waarom :)

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...