Jump to content

LAATSTE 2 OPDRACHTEN


BenficaNL

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben speciaal member geworden van deze leuke forum omdat ik een paar vraagjes hebt omtrent het spel, ik weet namelijk niet hoe ik de laatste 2 opdrachten kan spelen :( Ik heb alle huizen gekocht, alle missies gespeeld, enigte wat ik nog niet gedaan hebt is die pgm motor cicuit afgelegd dat ene vlakbij Malibu , maar dat lijkt me niet zo belangrijk. Kan iemand me misschien helpen? zoals uitleggen waar ik die laatste 2 opdrachten kan spelen?

BVD

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je bij Pool Position 3 minuten in die "poppenkast" daar gezeten.

Dan krijg je een berichtje dat het ook echt van jouw is.

Daarna krijg je de laatste paar missies. (de eind missie

Heb je de eind missies al gedaan of hoef je alleen nog submissies?

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens wat bedoel je met poppenkast? hahaha dat zijn geen poppjes maar meiden met grote oren :puh: , want ik heb ps2 en ik ben wel naar de pole position club geweest en 3 min naar die wijven gestaard en toen naar dat hokje binnen ook 3 min en ja er gebeurd niks. bij welke plek moet men dan wezen om die laatste missies te spelen? in de vercetti estate??

Edit door djbob:

Edit voortaan je post.

Dubbelposten is nie toegestaan!

Oke sorry DJBOB :rolleyes:

maar ja ik legde het alleen wat beter uit aan Joriz , en 8 - ball bedankt voor je hulp maar aan die map heb ik niet zo veel aan, ik wil weten wat ik moet doen om die 2 opdrachten te kunnen spelen want ik heb nu als properity owned 15 locaties in mijn bezit , percentage completed is 57 % , maar ja ik zit al 2 maanden met dit probleem want ik kom zo niet verder . maar goed misschien kan iemand me helpen ermee , bijvoorbaat dank :)

Link to comment
Delen op andere websites

maar ja ik legde het alleen wat beter uit aan Joriz , en 8 - ball bedankt voor je hulp maar aan die map heb ik niet zo veel aan, ik wil weten wat ik moet doen om die 2 opdrachten te kunnen spelen want ik heb nu als properity owned 15 locaties in mijn bezit , percentage completed is 57 % , maar ja ik zit al 2 maanden met dit probleem want ik kom zo niet verder . maar goed misschien kan iemand me helpen ermee , bijvoorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

maar ja ik legde het alleen wat beter uit aan Joriz , en 8 - ball bedankt voor je hulp maar aan die map heb ik niet zo veel aan, ik wil weten wat ik moet doen om die 2 opdrachten te kunnen spelen want ik heb nu als properity owned 15 locaties in mijn bezit , percentage completed is 57 % , maar ja ik zit al 2 maanden met dit probleem want ik kom zo niet verder . maar goed misschien kan iemand me helpen ermee , bijvoorbaat dank

Dit had je in het vorig berichtje ook al verteld

Volgende keer niet weer he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

volges mij duurt die missie bij pole position da nie 3 minuten volges mij moet er 300$ van je geld af zijn.........

als het goed is pleegt dan iemand een telefoontje en die vraag of je print works te gaan

EDIT

Gebruik de edit knop niet dubbel posten!

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zeg ik! Er staan meer plattegronden! Ook For sale! Daar kan je huizen en bedrijven vinden die je kan kopen en hoe meer je er koopt en afmaakt, hoe beter! Wat bedoel je eigenlijk? Hoe je die missies haalt of wanneer ze komen?

Link to comment
Delen op andere websites

heb je trouwens ook al de missie checkpoint charlie gedaan daar kwam ik ook pas laat achter dat je in die boot moest gaan

Ik kan er een paar opnoemen die best moeilijk te vinden zijn en belangrijk zijn: The malibu club, Shunshine Auto's Prints Works, Boatyard Enzovoort! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heb je trouwens ook al de missie checkpoint charlie gedaan daar kwam ik ook pas laat achter dat je in die boot moest gaan

Ik kan er een paar opnoemen die best moeilijk te vinden zijn en belangrijk zijn: The malibu club, Shunshine Auto's Prints Works, Boatyard Enzovoort! ;)

Nou inmiddels heb ik $ 300 besteed aan Pole position en kreeg inderdaad te zien van dat hij van mij is . maar ik heb nog geen telefoontje gekregen , terwijl ik alles al in me bezit hebt qua huizen, hopelijk kom ik eruit :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...