Arjen Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Je moet gewoon een kamertje in daar, daar moet je even naar 3 vrouwen kijken ofzo! Hoe lang naar een weet ik niet! :lol: 3? Op de pc is het volgens mij maar 1 :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 Dat kan, je moet gewoon kijken en eruit en weer kijken en eruit gaan, ik zag toen in een keer iemand anders, ik heb vc op playstation dus je hebt best kans dat er op pc 1 iemand komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 Ik zie ook wel es iemand anders maar nooit 3 tegelijk :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 Xamber,Apr 22 2004, 01:06 PM] Ik zie ook wel es iemand anders maar nooit 3 tegelijk :wacko: Dan komt er toch een filmpje dat zo'n slet voor je aan het dansen is??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 Xamber,Apr 22 2004, 01:06 PM] Ik zie ook wel es iemand anders maar nooit 3 tegelijk :wacko: Ik bedoel niet 3 bij elkaar maar 3 na elkaar, in een keer zie je 1 andere! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 Ow..zoo. Ja dat heb ik ook wel es. Maar moet je bij ze alle 3 kijken dan? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Xamber,Apr 22 2004, 09:39 PM] Ow..zoo. Ja dat heb ik ook wel es. Maar moet je bij ze alle3 kijken dan? :blink: Nee, volgens mij alleen in het kamertje met die vrouw die aan het dansen is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Ja dat snap ik...maar ik vroeg of je ze alledrie moest bekijken... Niet dus :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Op playstation moet het wel, op pc niet? Klinkt vreemd, maar mischien moet je 1 keer héél lang kijken dat je hem in een keer haalt, dat had ik niet geprobeerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Ik heb gewoon gewacht tot er $300 van je geld afging... En dan eruit...en toen kwam er zo'n biljetje voor de deur en daar kon ik steeds $4000 (weenie precies) weghalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Xamber,Apr 23 2004, 06:48 PM] Ik heb gewoon gewacht tot er $300 van je geld afging...En dan eruit...en toen kwam er zo'n biljetje voor de deur en daar kon ik steeds $4000 (weenie precies) weghalen oke, ik ga dat ook eens uitproberen. In een walkhtrough stond dat als je hem wilt halen, moet je naar elke vrouw moet kijken en 300 dollar moet opmaken voor elke vrouw! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Was die walktoers voor de ps2 of pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Weet niet volgens mij voor playstation! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Playstation is altijd anders als PC...maar ik zal es kijken of ik dan verder kom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.