Jump to content

Wat vind jij van de release date?


Capodaano

Wat vind jij van de release date?  

691 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de release date?

    • Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36


Recommended Posts

Ik heb het nooit erg gevonden dat de release date is uitgesteld, toen het oktober was had ik toch nog geen PS3, en nu ik een PS3 heb amuseer ik mij meer dan genoeg met COD4.

Trouwens als GTA IV in oktober was uitgekomen, hadden we waarschijnlijk toch een bug-game gehad zoals VCS. Dan kunnen we beter een half jaartje wachten, en een veel betere game krijgen :).

EDIT: Sorry voor de dubbelpost. M'n laptop bleef hangen.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    8

  • Capodaano

    6

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    5

Is er al bekend wanneer hij op de pc zal uitkomen?
het is volgens mij allang bekend dat hij niet op de pc uitkomt, dus nee

Euhw, balen

het is niet bekend dat hij niet op de pc uitkomt ...

het is f**cking lang al bekent dat hij niet op de pc komt

daarom heb ik ook een ps3 en 360 :cya::cya::cya::cya::cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de release dat zooo K*T omdat ik het spel 29 april ga kopen en 30 april bij koninginendag spullen moet verkopen! Dat kan tog niet!

Bij het verkopen steeds denken aan gta4....

I can't wait BI-ATCH!!!

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij in de buurt is er een winkel op 28 april van af 23:00 (speciaal voor gta iv) open :eten: ik ga hem dan waarschijnlijk halen :dans::tu:

w00t je heb geluk dat die winkel echt voor gta 4 om 23:00 open gaat :eten: :eten: :eten:

zit alleen met een probleem, heb nog een tegoedbon van 45 euro van een andere game winkel :7 dus het word toch 29 april :7 :7 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij in de buurt is er een winkel op 28 april van af 23:00 (speciaal voor gta iv) open :eten: ik ga hem dan waarschijnlijk halen :dans::tu:

w00t je heb geluk dat die winkel echt voor gta 4 om 23:00 open gaat :eten: :eten: :eten:

zit alleen met een probleem, heb nog een tegoedbon van 45 euro van een andere game winkel :7 dus het word toch 29 april :7 :7 :duh:

Waarom zeg je dan dat je hem waarschijnlijk zal halen op die winkel? :>

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

ik ben blij met deze uitstel zonder dat had d game misschien minder mogelijkheden en animatie bijvoorbeeld de ruit dieje open kan doen zonder die uitstel niet ,de kofferbak konden misschien ook niet doen denk ik. en dingen in opstallen goed gedaan vind ik mocht wel niet te lang duren

Link to comment
Delen op andere websites

weet je het duurtde best wel lang maat het is wel een goede game den ik en teminste die noobs voor de ps2 komt die niet ahahhaahahah

heb ik geluk mocht de ps3 hebn van men pa en ma haha wooot.op de ps2 zal hij boring geweest zijn en dom voral op grafische gebied

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje teleurgesteld. Als de pc versie pas 1 jaar later komt dan zit je pas in april 2009 GTA 4 te spelen :( Ik heb geen zin om zo'n game console te kopen vanwege de besturing en (bijna) geen mogelijkheid tot modden.

Ik had gedacht dat het in 2007 al klaar was :schater: maar nu in 2008 nu is hij vast veel leuker :Y

Niels

Link to comment
Delen op andere websites

IK vind dit een super datum ik ben 30 april jarig (ja ja koninginendag :))

op mijn verjaardag krijg ik mischien een ps3 of xbox360 en dan kan ik ook nog eens gelijk GTA IV kopen

dat is toch fantastisch!!!

greetings from : de grijze vosachtige smurf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal maar niet vertellen dat het er allemaal zo alleen maar op vooruit is gegaan, maar ff over de datum.

Ik weet niet of het bij jullie ook zo is maar hij komt de 29e uit, en bij ons op school begint de 30e de meivakantie,

2 weken lang

Dus dat betekent 2 weken non-stop GTA IV doen _O_:schater:

Laters

Bewerkt: door T-Bone7
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

jah maar ook weer goed; hoe langer het duurt.. des te beter wordt het spel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

jah maar ook weer goed; hoe langer het duurt.. des te beter wordt het spel :Y

Inderdaad was blij dat ze hem uitgesteld hadden :D Het spel is er toch veel op vooruit gegaan. Maar ik krijg hem pas 3 mei binnen :-( we zijn met vakantie de 29ste 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...