Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat vind jij van de release date?

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

Edited by Joriz
release datum toegevoegd voor duidelijkheid

• Replies 179
  • Views 14k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat vind jij van de release date? 691 members have voted

1. 1. Wat vind jij van de release date?

• Goed, ik had later verwacht!
      20%
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      29%
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      27%
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      17%
      112
    • Geen mening
      5%
      36

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Zwaar teleurgesteld..

Duurt te lang..

Ik had het al verwacht, R* kan zo de game zo goed mogelijk maken en ook nog voor eind April uitbrengen. Ik ben er blij mee :Y Hij komt uit in de vakantie

Ik had het al wel verwacht hoor, maar dat maakt mijn teleurstelling er niet minder op.

Als de allereerste releasedate was nageleefd, konden we nu al lekker IV spelen :7

Ik had het al wel verwacht hoor, maar dat maakt mijn teleurstelling er niet minder op.

Als de allereerste releasedate was nageleefd, konden we nu al lekker IV spelen :7

IV is toch wel ruim een half jaar uitgesteld

Was wel te verwachten, van mij mochten ze zelf wachten tot Juli of Augustus. Hoe langer ze er aan werken, hoe beter het word ;).

Wel kut, 95 dagen wachten. Das loeiers lang!

Ik ben een beetje teleurgesteld, ze zeiden tussen Februari en April komt GTA IV uit. Dan maken ze er gelijk eind April van, dan zit er niks anders op dan wachten. :7

zwaar hij had morgen moeten komen :-(:bonk:

Het spel komt uit als ik 3 dagen op vakantie ben naar egypte verd*mme :N:N

Mensen zeur allemaal niet zo, wees blij dat het in april komt, als het niet uitgesteld was, was GTA IV echt een flop geworden.

Dan Houser heeft tevens toegevoegd van GTA IV iets ongelooflijks te maken, en hij hoopt dat wij dat kunnen zien en merken aan de game, ik ben dus erg benieuwd.

Ik vind de release datum TOP!! mooi in de vakantie, mooier kan niet, extra veel tijd om gelijk heel lang en vaak GTA IV te spelen, en mensen, wat is nou 3 maanden dan, niks toch??

Greetz,

Black Force

Ik had het wel verwacht dat hij rond die tijd ging uitkomen, en als rockstar zegt dat het een goeie game word ben ik niet teleurgesteld. :dans:

Mensen zeur allemaal niet zo, wees blij dat het in april komt, als het niet uitgesteld was, was GTA IV echt een flop geworden.

Dan Houser heeft tevens toegevoegd van GTA IV iets ongelooflijks te maken, en hij hoopt dat wij dat kunnen zien en merken aan de game, ik ben dus erg benieuwd.

Ik vind de release datum TOP!! mooi in de vakantie, mooier kan niet, extra veel tijd om gelijk heel lang en vaak GTA IV te spelen, en mensen, wat is nou 3 maanden dan, niks toch??

Greetz,

Black Force

Ik ben het met je eens. Ik ben voor het eerst in mijn leven niet blij dat ik op vakantie ga :D

wat is nou 3 maanden dan, niks toch??

Deze dag zonder gta morgen weer niet overmorgen weer niet.....

Ze moesten ook wel weer gelijk eind april he?

Overgens vind ik het nu even niet erg omdat ik na IV jaar verstoffen gta vice city uit de kast heb gepakt, omdat ik vroeger niet in staat was geweest om het uit te spelen.

Beetje teleurgesteld. Als de pc versie pas 1 jaar later komt dan zit je pas in april 2009 GTA 4 te spelen :( Ik heb geen zin om zo'n game console te kopen vanwege de besturing en (bijna) geen mogelijkheid tot modden.

ik heb zwaar teleurgesteld gekozen. gta mag van mij wel veel eerder uitkomen en als ie dan persee tog april moet uit komen geef ons dat volgende maand een demo ofzo om het wachten teverkorten