Jump to content

Wat vind jij van de release date?

Wat vind jij van de release date?  

691 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van de release date?

• Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze zeiden dat het voor eind april uit zou komen.

Daar hebben ze zich ook wel aan gehouden, maar met ''Voor eind april'' zou ik iets verwachten als begin april.

• Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• michaelfivez

8

• Capodaano

6

• 7nightwing7

6

• Romal

5

Geplaatst:

Dan begint het net warm weer te worden :cry: En dan wil ik buiten zijn! Ik wilde net dat ik nog wat regenachtige dagen van Maart en April kun vullen met het spelen van GTA IV, maar helaas :N

Geplaatst:

Ik ben wel een beetje teleurgesteld. Had verwacht dat hij in maart uit zou komen. Nu laten ze hem uitkomen op bijna de laatse dag van de periode die ze aangeven hadden hem uit te laten komen. (maargoed, ze hebben zich wel aan hun afspraak gehouden :puh:)

Maar ik hoop dat IV nu door de late relaese nog beter wordt!!

Wel alleen jammer dat ik de dag daarna voor een aantal dagen naar Berlijn ga en ik dus niet kan spelen :(

Geplaatst:
Ik ben wel een beetje teleurgesteld. Had verwacht dat hij in maart uit zou komen. Nu laten ze hem uitkomen op bijna de laatse dag van de periode die ze aangeven hadden hem uit te laten komen. (maargoed, ze hebben zich wel aan hun afspraak gehouden :puh:)

Maar ik hoop dat IV nu door de late relaese nog beter wordt!!

Wel alleen jammer dat ik de dag daarna voor een aantal dagen naar Berlijn ga en ik dus niet kan spelen :(

Ik denk wel dat we nu weer een trailer krijgen :klap:

Geplaatst:
Mensen zeur allemaal niet zo, wees blij dat het in april komt, als het niet uitgesteld was, was GTA IV echt een flop geworden.

Dan Houser heeft tevens toegevoegd van GTA IV iets ongelooflijks te maken, en hij hoopt dat wij dat kunnen zien en merken aan de game, ik ben dus erg benieuwd.

Ik vind de release datum TOP!! mooi in de vakantie, mooier kan niet, extra veel tijd om gelijk heel lang en vaak GTA IV te spelen, en mensen, wat is nou 3 maanden dan, niks toch??

Greetz,

Black Force

Ik ben het met je eens. Ik ben voor het eerst in mijn leven niet blij dat ik op vakantie ga :D

helemaal mee eens, nu moet ik alleen nog ps3 krijgen :schater::schater::schater::schater::schater:

Geplaatst:

Ik ben niet echt teleurgesteld.Ik had zoiets wel verwacht. En R* heeft gezegd tussen feb en april dus je had het kunnen verwachten :Y

Geplaatst:

Niet echt teleurgesteld, ik heb liever een helemaal bugloze game waar ze de tijd voor nemen, dan een afgeraffelde game waar veel fouten in zitten. :Y Bovendien heb ik nu nog alle tijd om een X360 te kopen zodat ik het spel ook kan spelen :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

maakt mij niet echt uit, ik heb geen ps3 of xbox360 dus voor mij wordt het nog wachten op de pc versie mocht die komen

Geplaatst:
maakt mij niet echt uit, ik heb geen ps3 of xbox360 dus voor mij wordt het nog wachten op de pc versie mocht die komen

ja ik speel het spel ook liever op de pc

Geplaatst:

Zelf ben ik niet kapot van deze releasedatum. Niet zozeer omdat het zo lang duurt hoor, want dat kan ik heus wel wachten. Maar ik heb al een PS3, dus ik ga hem kopen op de dag van uitkomst. Ik wil dan gelijk aan WikiGTA bezig, en wil het zelf natuurlijk ook dolgraag uitspelen. Maar wat is het probleem nu? Ik zit in mijn eindexamen jaar. In mei zijn dus de examens, en daar moet ik ook voor leren. Tegen eind april is de laatste PTA week, dus ook daar moet ik veel voor leren. Kortom; ik ben op dat moment druk met school. Dus ik moet GTA IV dan nog even laten staan. Als het nou een paar weken eerder of later was, kon ik tenminste leuk spelen (zonder "naar" gevoel dat ik nog moet leren) en had ik mijn bijdrage kunnen leveren aan WikiGTA. Dat ga ik nu natuurlijk nog steeds doen, maar in veel mindere mate... Aan de andere kant: als ik klaar ben met de examens, heb ik vakantie. De mensen die geen examens doen, zijn dan nog op school. Dus dan kan ik wel lekker veel gaan spelen. :D

Geplaatst:
Zelf ben ik niet kapot van deze releasedatum. Niet zozeer omdat het zo lang duurt hoor, want dat kan ik heus wel wachten. Maar ik heb al een PS3, dus ik ga hem kopen op de dag van uitkomst. Ik wil dan gelijk aan WikiGTA bezig, en wil het zelf natuurlijk ook dolgraag uitspelen. Maar wat is het probleem nu? Ik zit in mijn eindexamen jaar. In mei zijn dus de examens, en daar moet ik ook voor leren. Tegen eind april is de laatste PTA week, dus ook daar moet ik veel voor leren. Kortom; ik ben op dat moment druk met school. Dus ik moet GTA IV dan nog even laten staan. Als het nou een paar weken eerder of later was, kon ik tenminste leuk spelen (zonder "naar" gevoel dat ik nog moet leren) en had ik mijn bijdrage kunnen leveren aan WikiGTA. Dat ga ik nu natuurlijk nog steeds doen, maar in veel mindere mate... Aan de andere kant: als ik klaar ben met de examens, heb ik vakantie. De mensen die geen examens doen, zijn dan nog op school. Dus dan kan ik wel lekker veel gaan spelen. :D

zelfde hier, examen havo op dat moment, heb dan een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer laaaaaaaaaaaaaaaaange vakantie, wordt wel vervelen zonder gta4 voor pc

Geplaatst: (bewerkt)
>>> Door Joriz: Het is de bedoeling dat je jou eigen mening geeft en niet een compleet nieuwsbericht van een andere website kopieert.<<< Bewerkt: door Joriz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...