Jump to content

Wat vind jij van de release date?

Wat vind jij van de release date?  

691 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van de release date?

• Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36

Recommended Posts

Geplaatst:

Stiekem had ik gta IV in februari verwacht, maar ik verbaas me niet over die 29 april, dus ben ik een beetje teleurgesteld

:cya:

• Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• michaelfivez

8

• Capodaano

6

• 7nightwing7

6

• Romal

5

Geplaatst:

Mensen zeur toch niet zo, Rockstar houd zich gewoon aan de afspraak, ik snap zoieso niet waarom je boos zou zijn omdat GTA IV op 29 april released. Iedereen heeft toch hartstikke veel zin in GTA IV, en iedereen verwacht er heel veel van, maar niemand heeft tegenwoordig nog gedult.

Kwaliteit kost tijd, onthoud dat nou maar eens, voordat je nogmaals antwoord.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Stiekem had ik gta IV in februari verwacht, maar ik verbaas me niet over die 29 april, dus ben ik een beetje teleurgesteld

ik verwachte hem toch echt in begin of eind maart

er zijn hier al veel topics over geweest en ik heb dat allemaal onzin gevonden om daar over weer een nieuwe topic over te maken maarja... ieder zijn ding he :D

ik ben licht teleurgesteld maar ik heb al vernomen dat de game virtueel al af is en dat het door de ps3 versie komt dat hij zo laat uitkomt ik heb een 360 dus ik baal er een beetje van...

gr. thagtaking

Geplaatst:

ik verwachte hem toch echt in begin of eind maart

er zijn hier al veel topics over geweest en ik heb dat allemaal onzin gevonden om daar over weer een nieuwe topic over te maken maarja... ieder zijn ding he :D

ik ben licht teleurgesteld maar ik heb al vernomen dat de game virtueel al af is en dat het door de ps3 versie komt dat hij zo laat uitkomt ik heb een 360 dus ik baal er een beetje van...

gr. thagtaking

Bitchslap van sony voor jou, sony heeft nog iets macht, en dat vind ik wel grappig, dat nu bekend word dat rockstar nog wel van playstation houd door en er geen slechte GTA op uit te brengen, dit is een harde bitchslap voor microsoft, mja, genieten voor playstation!!

Sorry voor de fanboy reactie, hopelijk kun je het met je XBOX360 respecteren ofzo. :)

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Ik heb er al weer zin in. Het wachten is me zeker wel waard.

Al die verwende kinderen die nu al "niet zonder GTA IV kunnen"... :7 Echt triest.

Geplaatst:
Ik had het al verwacht, R* kan zo de game zo goed mogelijk maken en ook nog voor eind April uitbrengen. Ik ben er blij mee :Y Hij komt uit in de vakantie

ow ja hij komt uit inde vakantie dat is toch één pluspunt. Maar ik vind dat de release datum wel veeel te laat hoor :N . Ik heb juist een PS3 console gekregen dus ik vind het wel heel spytig :duh: maar ik kijk zeker naar uit :D

Geplaatst:

Kom jongens bekijk het positive LOL andres zou die in oktober 2007 uit komen en nu in 29 april 2008 geef mij maar liever 2008 hoor dan kunne nog dinge verandre wordt het alen maar mooier op dusss maarja iedreen zijn eigen mening.

post-70790-1201426251.jpg

Geplaatst:

Ik vind dat grote bedrijven zoals Sony en R* er veel te makkelijk vanaf komen met het herzien van een release datum van de spellen / consoles. Sony heeft de klappen van de zweep terecht al gehad met de verlate PS3 release t.o.v. Xbox 360, en nog steeds blijven PS3 spelreleases achter bij de Xbox 360. Maar GTA IV zal alle verkoop records wel weer gaan verbreken ondanks alle commotie rondom een uitgestelde verkoop datum. Ook kan ik mensen die voorgaande niet belachelijk vinden en denken dat je dan verwend bent niet begrijpen, als je iets negatiefs schrijft over een spelrelease, want een succes van een dergelijk miljoenen bedrijf hangt af van ons als gamers die massaal zo’n spel gaan kopen, klant is koning.

Ik ben van mening dat je als bedrijf moet wachten met het uitgeven van persberichten / aftelling op de officiële site omtrent release datums voordat je 100% zeker weet dat je die deadline kunt halen.

Nu verwacht ik al reacties van jullie :duh: : “ maar laat ze liever wachten met de release en een goed product afleveren”. Dit is waar maar de PS3/Xbox 360 heeft de mogelijkheid voor spelupdates laten de makers van GTA IV dit dan gebruiken om het spel te verbeteren zodat, “terecht ongeduldige gamers” vast kunnen beginnen met spelen.

In dit geval was het spel tevens nog helemaal niet klaar in oktober vorig jaar. Dus vind ik een release uitstel van 6 maanden een blunder in de planning van een groot bedrijf.

Geplaatst:
Is er al bekend wanneer hij op de pc zal uitkomen?
het is volgens mij allang bekend dat hij niet op de pc uitkomt, dus nee
Geplaatst:

Euhw, balen

Geplaatst:

Euhw, balen

het is niet bekend dat hij niet op de pc uitkomt ...

Geplaatst:

Leer er gwn met leven, er komt GEEN pc versie van GTA 4, gta 4 is gemaakt voor dé ps3 en ook voor de armere xbox 360 bezitters :puh:

Geplaatst:

ik zou wel graag bevestiging hebben zodat ik weet of ik moet sparen voor game laptop of ps3

anyway, ik vind de releasedatum ook nog zoooo lang, maar geduld loont.

al die fuckers die zagen dat het te lang duurt, moeten maar eens naar het nieuws kijken en blij zijn dat ze de kans hebben te gamen, te msnen enz..

dus nog ff geduld, gta IV wordt een killergame

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...