Jump to content

Wat vind jij van de release date?


Capodaano

Wat vind jij van de release date?  

691 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de release date?

    • Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36


Recommended Posts

Ik vind dat grote bedrijven zoals Sony en R* er veel te makkelijk vanaf komen met het herzien van een release datum van de spellen / consoles. Sony heeft de klappen van de zweep terecht al gehad met de verlate PS3 release t.o.v. Xbox 360, en nog steeds blijven PS3 spelreleases achter bij de Xbox 360. Maar GTA IV zal alle verkoop records wel weer gaan verbreken ondanks alle commotie rondom een uitgestelde verkoop datum. Ook kan ik mensen die voorgaande niet belachelijk vinden en denken dat je dan verwend bent niet begrijpen, als je iets negatiefs schrijft over een spelrelease, want een succes van een dergelijk miljoenen bedrijf hangt af van ons als gamers die massaal zo’n spel gaan kopen, klant is koning.

Ik ben van mening dat je als bedrijf moet wachten met het uitgeven van persberichten / aftelling op de officiële site omtrent release datums voordat je 100% zeker weet dat je die deadline kunt halen.

Nu verwacht ik al reacties van jullie :duh: : “ maar laat ze liever wachten met de release en een goed product afleveren”. Dit is waar maar de PS3/Xbox 360 heeft de mogelijkheid voor spelupdates laten de makers van GTA IV dit dan gebruiken om het spel te verbeteren zodat, “terecht ongeduldige gamers” vast kunnen beginnen met spelen.

In dit geval was het spel tevens nog helemaal niet klaar in oktober vorig jaar. Dus vind ik een release uitstel van 6 maanden een blunder in de planning van een groot bedrijf.

Die uitstelling was een briljante zet, kijk eens hoeveel mensen er nu naar verlangen en hoeveel meer er over gepraat word.

Ze halen nu zeker weten minstens 2x zoveel als in Oktober

Bewerkt: door De Plag
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    8

  • Capodaano

    6

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    5

Ik had het wel verwacht maar ik vind het egt een gewldige datum :Y

Hij is in de vakantie en een dag voor mijn verjaardag zodat ik hem eigenlijk gratis krijg want het geld is zo terug vediend :tu:

Bewerkt: door joor593
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor "een beetje teleurgestelt"

Omdat ik had verwacht dat het nog 1 tot 2 maanden zal duren, en aangezien ik weinig gedult hebt is dat nog een aardige klus :Y

Maar aan de andere kant... we weten nu wel wanneer die komt en hebben we recht om af te tellen.

Beter een datum dan nog niks weten, en hoe langer het duurt hoe beter het spel. (neem ik aan :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zei dat GTA4 aan het eind van het eerste kwartaal of aan het begin van het tweede kwartaal zou komen. Ze hadden dus gelijk. Stiekem hoopte ik dat ik in de meivakantie (want dan heb ik twee weken vrij!) GTA4 kon spelen. en als dit de echte releasedatum is _O_ , kan ik hem dus echt in de meivakantie spelen! Hell yeah! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou wel graag bevestiging hebben zodat ik weet of ik moet sparen voor game laptop of ps3

anyway, ik vind de releasedatum ook nog zoooo lang, maar geduld loont.

al die fuckers die zagen dat het te lang duurt, moeten maar eens naar het nieuws kijken en blij zijn dat ze de kans hebben te gamen, te msnen enz..

dus nog ff geduld, gta IV wordt een killergame

Te lang duren is voor mij "out of the question" daar gaat het niet om. En je moet niet de moraalkontridder gaan uithangen omtrent dat we blij mogen zijn dat we kunnen gamen, want GTA spelen kun je ook niet echt rekenen onder ik probeer deze kapotte wereld te verbeteren. Tevens speel je in het spel ook een psychokiller dus wat dat betreft. Mij gaat het er juist om dat bedrijven die mensen voor 10 cent/dag in fabrieken laten werken om producten te verkopen en fikse winstmarges hanteren ook goed moeten kunnen inschatten wanneer ze de producten gaan verkopen. en niet een paar weken van te voren van hun release gaan verschuiven en terugkrabbelen van eerder gemaakte beloftes, maak ze dan niet. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat grote bedrijven zoals Sony en R* er veel te makkelijk vanaf komen met het herzien van een release datum van de spellen / consoles. Sony heeft de klappen van de zweep terecht al gehad met de verlate PS3 release t.o.v. Xbox 360, en nog steeds blijven PS3 spelreleases achter bij de Xbox 360. Maar GTA IV zal alle verkoop records wel weer gaan verbreken ondanks alle commotie rondom een uitgestelde verkoop datum. Ook kan ik mensen die voorgaande niet belachelijk vinden en denken dat je dan verwend bent niet begrijpen, als je iets negatiefs schrijft over een spelrelease, want een succes van een dergelijk miljoenen bedrijf hangt af van ons als gamers die massaal zo’n spel gaan kopen, klant is koning.

Ik ben van mening dat je als bedrijf moet wachten met het uitgeven van persberichten / aftelling op de officiële site omtrent release datums voordat je 100% zeker weet dat je die deadline kunt halen.

Nu verwacht ik al reacties van jullie :duh: : “ maar laat ze liever wachten met de release en een goed product afleveren”. Dit is waar maar de PS3/Xbox 360 heeft de mogelijkheid voor spelupdates laten de makers van GTA IV dit dan gebruiken om het spel te verbeteren zodat, “terecht ongeduldige gamers” vast kunnen beginnen met spelen.

In dit geval was het spel tevens nog helemaal niet klaar in oktober vorig jaar. Dus vind ik een release uitstel van 6 maanden een blunder in de planning van een groot bedrijf.

Die uitstelling was een briljante zet, kijk eens hoeveel mensen er nu naar verlangen en hoeveel meer er over gepraat word.

Ze halen nu zeker weten minstens 2x zoveel als in Oktober

Dit is zeker waar gebleken in de geschiedenis van de media alle aandacht is reclame ook al is het negatieve reclame het werkt wel, dat is nu juist mijn probleem met grote bedrijven dat ze dit ongestraft kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...