vazobarry Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 [/font Weet iemand nog een cheat om geld te krijgen?? Want ik kan het nergens vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Er is geen cheat om geld mee te krijgen, in GTA Vice City, maar dat staat niet uit dat er een stel handige trainers zijn. Dit is er ééntje, gemaakt hier op het forum, en hij werkt uitstekend. Destijds heb ik hem ook getest, er is verder niets mis mee. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maxmovies Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 [/font Weet iemand nog een cheat om geld te krijgen??Want ik kan het nergens vinden. ik heb een trucje, als je over die brug kan en bij dat huis met die helicopter ( dicht bij een arena ofzo ) daar achter heb je parkeerpaaltjes ( hele kleine roden ) als je die omverrijd ( de politie vind het niet erg) moet je uitstappen en het geld oprapen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Die tip kan ik ook gebruiken bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maxmovies Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Die tip kan ik ook gebruiken bedankt. graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.