timwing Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Oke gelukt! Maar ik wil dus als je intypt /health dat je dan 100 armour en 100 health hebt, ik deo dan SetPlayerHealth(playerid, 100); Maar dan krijg ik een error, waar ik overigens niet meer naar gekeken heb... Reageren
Ophion Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Als je een error of iets dergelijks opgelost wil hebben door een van ons, moet je ten eerste de code + error geven. Niet je hele gamemode, maar het stukkje/lijn met de error. Pas dan kunnen wij echt iets doen. Reageren
timwing Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb nu een command, die het ook goed doet, alleen staat er als ik het gebruik: SERVER: unknown command Maar dat is helemal niet zo. Bewerkt: 21 augustus 2008 door timwing Reageren
Ymosky Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Dan denk ik dat je "return 1" vergeten bent onderaan je command, Zo ongeveer zal die er uit moeten zien: if (strcmp(cmdtext, "/blabla", true) == 0 { jouwspullen; return 1; } ps. vragen als deze kun je beter in "Het PAWN scripting problemen topic" plaatsen. Bewerkt: 21 augustus 2008 door Ymosky Reageren
timwing Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Oké! Bedankt! Weet je trouwens ook een lijst met objecten want ik vind het stunten in gta helemaal geweldig, maar kan de object id's niet vinden... En ik zou ook graag wat admin commands willen weten.... (sorry als dat al gezegd is maar ik had geen zin alle reacties te lezen) Bewerkt: 21 augustus 2008 door timwing Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 RCON Commando's Model ID's Alsjeblieft Reageren
timwing Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Bedankt! Dat was precies wat ik zocht! Ik weet niet hoe b.v. zo'n hoge ramp heet, ik heb alleen een kleine gevonden... Reageren
kasco Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 hoi sandra ik heb een vraag ik kom niet verder !!! kan jij me helpen als ik cj bijvoorbeeld in het spel moet zetten met die coördinaten en dat /save gedoe als ik in mijn server ga staan er al zo'n 200 poppetjes en in mijn server staan al heel veel auto's en zo en als ik een script heb van pawno waar moet ik die opslaan groetjes kas Reageren
Ymosky Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Dit bericht heb je nu al meedere keren geplaatst. Lees ook even de reactie van Azer op je vorige bericht. Dat er veel auto's en poppetjes enz. instaan komt omdat je een standaard-script hebt draaien wat bij SA:MP word meegeleverd. Wil je een nieuw script waar je zelf dingen in gaat zetten dan zul je in Pawno een nieuw script moeten maken, dat compilen, server.cfg aanpassen en je hebt een leeg script op je server draaien. Dit staat allemaal gedetailleerd uitgelegd in de beginpost van =>Sandra<= Een script van Pawno mag je overal opslaan waar jij wilt. Als je het compiled hebt krijg je een .amx bestand, dat moet in de map "gamemodes". ps. Sandra zelf is momenteel trouwens niet of niet vaak online dus het heeft weinig nut om iedere keer naar Sandra te vragen. Reageren
timwing Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 exacte mundo! Maar ik wil dus een stuntserver maken, maar ik moet dus heel veel objecten plaatsen, kan iemand mij vertellen of dat ook makkelijken kan met een soort map editor? Reageren
Ymosky Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Jep, daarvoor kun je de MTA map editor downloaden ->klik<- daar zit MTA zelf bij, maar ook de map editor. Hiermee kun je via een menu heel makkelijk objecten zoeken, plaatsen, roteren, omhoog/omlaag enz. daarnaast kun je ook gelijk je stuntbaan testen met een motor. Je moet er even mee oefenen om te weten wat je er allemaal mee kunt, maar dat gaat ongetwijfeld goed komen. Ik kan het ook dusja... Reageren
timwing Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Bedankt dat zocht ik! Maar hoe plaats ik die map in mijn Sa:Mp server? Reageren
Remcconen Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Bedankt dat zocht ik! Maar hoe plaats ik die map in mijn Sa:Mp server? >> Converter << Hiermee kun je je MTA map converten naar: Pawno Objects, Yobjects, Xobjects en nog meer streamers. Deze plaats je meer in je GM/FS en klaar. Reageren
kasco Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 kan iemand helpen de lijst van die Vehicle_Model_ID_List en die colors die link doet het niet ik weet nu niet welke auto's ik toe voeg kan iemand me helpen Reageren
timwing Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Oké bedankt, maar nu heb ik mta maar de map editor doet het niet :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.