Jump to content

[Tutorial]Een Eigen Server Maken


Sandra

Recommended Posts

Waarschijnlijk niks of een verkeerde naam :puh:

Achter die regel moet je de naam van je gamemode zetten.

De gamemodes staan in de map "gamemodes" (toevallig he..) Daarin staan er een paar die van sa:mp meegeleverd zijn met je serverfiles

Iedere gamemode heeft 2 bestanden, namelijk een .amx en een .pwn. De AMX file moet perse in de map gamemodes staan, de pwn is de bewerkbare file en mag overal op je computer staan. De server heeft die niet nodig.

Nu kun je verschillende dingen doen:

- Je kiest een standaard-gamemode die al in de map "gamemodes"staat. De naam van die game-mode zet je dan achter gamemode0. Dan krijg je bijvoorbeeld dit:

gamemode0 LVDM

- Je download er eentje -bijvoorbeeld van sa:mp.com-, je plaats die in de map gamemodes (de .amx) en zet de naarm ervan op die plaats.

- Of je maakt er zelf eentje, bijvoorbeeld met behulp van de tutoritals van =>Sandra<=

Hopelijk voldoende geholpen zo?

mvg, Ymosky

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk niks of een verkeerde naam :puh:

Achter die regel moet je de naam van je gamemode zetten.

De gamemodes staan in de map "gamemodes" (toevallig he..) Daarin staan er een paar die van sa:mp meegeleverd zijn met je serverfiles

Iedere gamemode heeft 2 bestanden, namelijk een .amx en een .pwn. De AMX file moet perse in de map gamemodes staan, de pwn is de bewerkbare file en mag overal op je computer staan. De server heeft die niet nodig.

Nu kun je verschillende dingen doen:

- Je kiest een standaard-gamemode die al in de map "gamemodes"staat. De naam van die game-mode zet je dan achter gamemode0. Dan krijg je bijvoorbeeld dit:

gamemode0 LVDM

- Je download er eentje -bijvoorbeeld van sa:mp.com-, je plaats die in de map gamemodes (de .amx) en zet de naarm ervan op die plaats.

- Of je maakt er zelf eentje, bijvoorbeeld met behulp van de tutoritals van =>Sandra<=

Hopelijk voldoende geholpen zo?

mvg, Ymosky

bedankt voor de uitleg ik ga het meteen proberen :eten:^_^

gr dennis

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan nu een sever maken

en nu wil ik voertuigen toevoegen

maar de linkjes van de codes voor de voertuigen

doen het niet er kom pagina kan niet worden weergegeven

zijn er andere linkjes of zo :?:?:?:?

mvg dennis

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan nu een server intern en extern maken nu ga ik auto's plaatsen stel ik wil een auto in een garge zetten in een ondergrondse als ik dan weer ga kijken staan de auto's niet in de garge maar boven op de garge weet iemand hoe ik een auto kan zetten in een ondergrondse garge

mvg dennis ^_^:tu:

Bewerkt: door dennisvgrinsven
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik op de link van die bestandjes downloaden die je nodig hebt om te beginnen, dan krijg ik 'pagina kan niet worden weergeven'. :?
Ik zoek nu wel even een andere link voor je...

Directe Links:

- Windows Server: KLIK1

- Linux 1 Server: KLIK2

- Linux 2 Server: KLIK3

- Client: SAMPs Mirror

- Client: krisks Mirror

- Client: KaiserSouse's Mirror

SAMP Site

SAMP Download Page

ik kan nu een server intern en extern maken nu ga ik auto's plaatsen stel ik wil een auto in een garge zetten in een ondergrondse als ik dan weer ga kijken staan de auto's niet in de garge maar boven op de garge weet iemand hoe ik een auto kan zetten in een ondergrondse garge

mvg dennis

Probeer de Z-Coördinaat eens met 2 te verlagen. Als het dan nog niet goed is nog eens met 2 verlagen.

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je op 0 laten staan, maar je mag de regel ook verwijderen.

Vroeger kon je die op 1 zetten voor anti-cheat op je server, alleen is SAC (Samp Anti Cheat) voorzover ik weet niet meer online.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, heb het gewoon weggehaald.

Maar ik mag mijn engels wel wat bijwerken want de samp-server start niet op en de fout is:

----------
Loaded log file: "server_log.txt".
----------

SA:MP Dedicated Server
----------------------
v0.2.2, (C)2005-2007 SA:MP Team

[15:42] 
[15:42] Server Plugins
[15:42] --------------
[15:42]  Loaded 0 plugins.

[15:42] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg
[15:42] It needs a gamemode0 line at the very least.

Zou iemand dit ff kunnen uitleggen? _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je gamemode wel gecompiled?

Dat heb ik dan waarschijnlijk niet goed gedaan. :7

Edit: Als ik op die knop druk of op F5 dan krijg ik SAMP voor me en even later een melding dat ik de SA-cd erin moet stoppen... :?

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Idd dan heb je de nieuwe versie van sa-mp al geïnstalleerd want daar is dat nodig * (als ik me niet vergis).

De reden dat ik het niet zeker weet is omdat ik een no-cd crack gebruik en dan is dat niet nodig.

De no-cd crack kun je hier downloaden:

GameCopyWorld

En dan zoeken op GTA San Andreas

*Ik had het fout

Bewerkt: door Juwayri
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...