Jump to content

[Tutorial]Een Eigen Server Maken


Sandra

Recommended Posts

  • 4 weken later...

Ik krijg deze errors

C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1097) : error 017: undefined symbol "say"
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1098) : error 017: undefined symbol "say"
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1103) : warning 219: local variable "tmp" shadows a variable at a preceding level
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1104) : warning 219: local variable "money" shadows a variable at a preceding level
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1119) : warning 219: local variable "tmp" shadows a variable at a preceding level
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1121) : warning 219: local variable "money" shadows a variable at a preceding level
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1167) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "playerspawnedsize"
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1190) : warning 209: function "OnPlayerCommandText_script" should return a value
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1190) : error 010: invalid function or declaration
C:\Documents and Settings\Kevin\Bureaublad\SA-MP Server\gamemodes\rpgmode.pwn(1193) : error 010: invalid function or declaration

Bewerkt: door GTAFreak007
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel deze regel boven aan je commando gezet?

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

{

En deze regel onder aan je commando om hem mee af sluiten?

return 0;

}

Hier heb ik namelijk bij sommige commando's ook problemen mee gehad omdat ik deze regel was vergeten. :$

En toen kreeg ik ook de zelfde foutmeldingen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wil mijn server public maken maar als ik mijn samp-server.exe opstart dan sluit die meteen af..

Mijn server instellingen zijn:

echo Executing Server Config...

lanmode 0

rcon_password ******

maxplayers 20

port 7777

hostname The Best Server

gamemode0 mijnscript 1

filterscripts adminspec vactions

announce 1

query 1

weburl www.sa-mp.com

anticheat 0

Heb het gefixt. maar hij staat niet online...

Bewerkt: door mafiabaas0
Link to comment
Delen op andere websites

Moet je om een eigen server te maken al die bestanden die genoemd worden op je PC zetten, of kan je ze ook online op een host zetten? Even een hele globale vraag :D
Kan zowel beide, als jij een online host heb waarbij jij de rechten hebt om een server te draaien dan is dat mogelijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Moet je om een eigen server te maken al die bestanden die genoemd worden op je PC zetten, of kan je ze ook online op een host zetten? Even een hele globale vraag :D
Kan zowel beide, als jij een online host heb waarbij jij de rechten hebt om een server te draaien dan is dat mogelijk.

Ik heb een gratis host waar ik test met websites maken en forums enzo, maar kan ik op zo'n server dan ook een SA MP server laten draaien? Moet ik dan gewoon alle bestandjes voor de server op de server zetten? Moeten er dan ook nog instellingen veranderd worden als hij op de online server staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg het nog niet voor mekaar om hem voor iedereen online te krijgen.

Ik zie hem wel maar vrienden niet.

Heb al wel geprobeerd te forwarden met het IP, alleen ik weet niet welk laatste stukje van welk IP adres ik er achter moet zetten:

IP.jpg

In de voorste rij moet toch 7777 staan, maar wat moet ik bij server IP invullen? Het eerste gedeelte staat er al, alleen ik kan er nog 3 cijfers achter zetten.... En Enable moet neem ik aan aangevinkt worden, en wat moet er bij Use Rules# staan?

Ik kan de server zelf dus wel zien, met het IP dat vermeld staat in de beginpost, en ik kan het met het bovenste IP adres in het rijtje van Uitvoeren > cmd > ipconfig. Wie helpt mij verder :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...