Jump to content

[Tutorial]Een Eigen Server Maken


Sandra

Recommended Posts

' date='26 Jan 2008, 22:30:50' post='875992']

Heey San!

Ik ben atm jouw chat (TextDraw) aan het uitproberen op mijn server (Xtreme Power)

En ik moet zeggen dat het cool is.

Maar:

Ik wil je graag, heel heel graag bedanken...

Ik snap aardig wat engels maar ik snapte al die moeilijke woorden niet :@

Enne.. Nogmaals 2 dikke duimen omhoog omdat je dslyctsiee heb :puh: (Taalgrapje hea!!)

En dat je dan zoveel typt met zoooo weinig fouten!!

Keep it going girl!!

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik snap een paar dingen niet,

1 daarvan is hoe krijg ik mijn server online?

ik zelf vind hem wel,

maar ik geef het ip, en ze vinden hem niet bij hem :s

en ikzelf vind hem ook niet in internet in samp

Hm, dit duidt erop dat je je poorten nog niet hebt opengezet, volg deze tutorial eens. Het kan afwijken omdat je router verschilt, maar misschien staat er wat tussen :)
WOO! Nais! lijkt dit niet een beetje op javascript?
Eigenlijk is Pawn een versimpelde versie van C++, maar het lijkt inderdaad ook op JavaScript. Het zijn allemaal talen met ongeveer dezelfde opbouw, en lijken dus inderdaad op elkaar. Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

en ook weet je soms hoe ik commands kan invoeren voor dat spelers zelf hun objecten kunnen createn

heb ik al gezien op een andere server , het was met /mcreate ID

en dan met /oz , /ox , /oy , /rz , /rx , /ry kost je het verplaatsen

en met /mdestroy deed je het weg

Grtzzz

Dit gaat niet over de Tutorial. Als je hier een eigen topic over start is het duidelijker. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mooi scriptje geschreven voor mijn server, met behulp van een paar geweldige tutorials. However, nu kom ik op het probleem van dat ding online zetten. Ik begrijp helemaal niets van het forwarden. Ik zie mijn server gewoon in mijn eigen lijst maar bijvoorbeeld op een andere computer in mijn netwerk is die niet zichtbaar.

Kan iemand mij hiermee helpen, want ik begrijp er niets van...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mooi scriptje geschreven voor mijn server, met behulp van een paar geweldige tutorials. However, nu kom ik op het probleem van dat ding online zetten. Ik begrijp helemaal niets van het forwarden. Ik zie mijn server gewoon in mijn eigen lijst maar bijvoorbeeld op een andere computer in mijn netwerk is die niet zichtbaar.

Kan iemand mij hiermee helpen, want ik begrijp er niets van...

Ten 1e: Welkom op het forum.

Ten 2e: Heb je je poorten wel geopent en de server aan staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Yo all

Ik heb een probleem op me server als ik me inlog met /rcon login [*********] dan krijg ik een error Bad Admin password repeated Attemps will get banned.

Maar ik typ ieder keer het juiste passwoord en nix verandert krijg steeds die error heb ook geprobeerd me Rcon te veranderen maar als ik me weer inlog ben ik nog steeds geen admin.

ik hoop dat U me kunt helpen.

Let op hoofdletters! is daar heel gevoellig voor!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mooi scriptje geschreven voor mijn server, met behulp van een paar geweldige tutorials. However, nu kom ik op het probleem van dat ding online zetten. Ik begrijp helemaal niets van het forwarden. Ik zie mijn server gewoon in mijn eigen lijst maar bijvoorbeeld op een andere computer in mijn netwerk is die niet zichtbaar.

Kan iemand mij hiermee helpen, want ik begrijp er niets van...

Ten 1e: Welkom op het forum.

Ten 2e: Heb je je poorten wel geopent en de server aan staan?

Zoek je internet verbinding op(waarscheinlijk via configuratie scherm) --> dubbel klik en dan het 2e tablad, en het adres dat staat bij standaard gateway: typ je in(of copieer) je in een internet venster. dan kom je op het beheer van jouw internet.(je moet inloggen!! vaak staat er al wat het standaar wachwoord is als je nog nooit op de account beheer bent geweest). Daar ga je naar forwarding rules en als het goed is staat onder dat kopje: virtual server, klik dat aan en zet bij service ports 7777(standaard) dan staat er server IP: je typt daar de laatste cijfers in van je normale IP(als je die wil weten ga naar mijnip.nl) klik het vakje onder enable aan waar je alles heb ingevuld. SLA ALLES OP!!!!!! en doe je router aan en uit. als het goed is kun je nu bij favorieten in samp je IP(van mijnip.nl) invullen maar daarachter moet je nog :7777 typen!!! en klaar!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

sandra

ik heb een vraagje over een server maken in sa mp

ik heb alles al maar op een moment moet ik ergens opklikken

dan komt er een zwart scherm dan staat er in de uitleg

Nu word de console geopend.

Als deze meteen weer sluit, dan is er iets verkeerd. (lees in de server_log.txt na wat de oorzaak is)

Als alles goed is, dan blijft de console gewoon geopend.

mijn scherm gaat meteen weg ik lees wat er aan de hand is in server_log.txt

en er staat

----------

Loaded log file: "server_log.txt".

----------

SA:MP Dedicated Server

----------------------

v0.2.2, ©2005-2007 SA:MP Team

[20:27]

[20:27] Server Plugins

[20:27] --------------

[20:27] Loaded 0 plugins.

[20:27] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg

[20:27] It needs a gamemode0 line at the very least.

hier kom ik niet veder zou jij mijn willen helpen .a.u.b. :eten::eten:

mvg dennis mijn mail is d_grinsven (at) hotmail DOT com

dennis van grinsven :Y:Y:tu::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...