Jump to content

[Tutorial]Een Eigen Server Maken


Sandra

Recommended Posts

ik heb een linkje voor: ID van auto's en ID van wapens en ID van objecten

dat zijn deze linkjes

http://www.discoverthelife.eu/wiki/wiki.sa...ect_ID%27s.html >> dit is het linkje voor objecten

http://www.discoverthelife.eu/wiki/wiki.sa...hicles_All.html >> dit is het linkje voor auto's

maar als ik ze open krijg ik deze foutmelding terwel ze het altijd hebben gedaan (zie bijlage voor foutmelding)

zijn er toevallig nieuwe linkjes voor auto's en objecten en de rest ??

mvg dennis

post-85719-1214232957_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraagje, als ik men script compile dan krijg ik 1 warning:

spikeerver.pwn(81) : warning 217: loose indentation

Hoi, dit ligt aan de uitlijning van je script.

Die regels moet en 1 lijn staan met de rest van je script, geef die regel een tabje extra, of juist eentje minder.

Bijvoorbeeld zo dus:

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{ 
AddStaticVehicle(522, 2495.1013, -1667.7927, 13.3438, 270.0, 0, 6); // nrg500
return 1;
}

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hey, geweldige post sandra!!

kheb alleen een vraagje,

ik ben bezig een eigen server te maken, maar de "krachten" die een admin tijdens de game heeft, moet je die ook instellen? of bestaan die al automatisch?

alvast bedankt!!

invix

Link to comment
Delen op andere websites

hey, geweldige post sandra!!

kheb alleen een vraagje,

ik ben bezig een eigen server te maken, maar de "krachten" die een admin tijdens de game heeft, moet je die ook instellen? of bestaan die al automatisch?

alvast bedankt!!

invix

Alle admin commands moet je zelf scripten. Een paar commands zitten er standaart in voor RCON-Admins

/rcon login <RCON pass>

/rcon cmdlist

Je kan ook een Admin Script gaan maken of zoeken en die gebruiken (forum.sa-mp.com en dan de Script Showroom voor FS)

Link to comment
Delen op andere websites

hey, geweldige post sandra!!

kheb alleen een vraagje,

ik ben bezig een eigen server te maken, maar de "krachten" die een admin tijdens de game heeft, moet je die ook instellen? of bestaan die al automatisch?

alvast bedankt!!

invix

Alle admin commands moet je zelf scripten. Een paar commands zitten er standaart in voor RCON-Admins

/rcon login <RCON pass>

/rcon cmdlist

Je kan ook een Admin Script gaan maken of zoeken en die gebruiken (forum.sa-mp.com en dan de Script Showroom voor FS)

bedankt!! kga gelijk zoeken;)

invix

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt niet echt want als ik mijnscript opsla dan komt er onder in beeld 'Unable to compile 'mijnscript.pwn'' :duh:

kan iemand mij een kant en klare script geven ^_^

Je hebt dan nog fouten in je script zitten. Kijk in het schermpje wat opent als je hem compilet wat er staat en los die errors/warning op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem, alleen bijft dat error-popup ding leeg en start hij mijn server op @ Samp, en gaat dan proberen te connecten maar zegt dat de server niet responsed (server :7777 connect die dan mee)

Wie kan mij helpen?

Stijn.

(en owja, er staat dan linksonderin ook dat er een fout is opgetreden tijdens het compilen.)

(ik heb gewoon het basis script gebruikt)

Bewerkt: door stijnthegamer
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij helpen???

ik heb 2 dingen die ik wil vragen:

1. ik wil samen met mijn vriend op MIJN zelfgemaakte wereld. alleen ik kan die server vinden en hij niet. en ik wil ook dat er nog anderen op kunnen komen. heeft iemand hetzelfde probleem of de oplossing????????

en 2. is wat is het vehicle ID van die cargobob ofzo met die magneet??????

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...