Juwayri Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 De Leviathan Skycrane zal ook niet gesynced kunnen worden, want als je in single player een spawner neemt staat hij er niet tussen omdat hij eigenlijk niet bestaat (Hij heeft ook geen persoonlijk id o.i.d). Hij is alleen mogelijk in die ene missie maar verder onmogelijk om aan te komen. Reageren
Timske Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Mijn SAMP-Server.exe is kwijt.. En dit staat in mijn server_log ---------------------- v0.2.2, ©2005-2007 SA:MP Team [23:22] [23:22] Server Plugins [23:22] -------------- [23:22] Loaded 0 plugins. [23:22] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [23:22] It needs a gamemode0 line at the very least. Reageren
Ophion Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Dan is de GameMode die in je server.cfg niet gecompiled naar .amx in de gamemodes map. OF bij gamemode0 staat geen naam er achter. Reageren
r.deroos Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) sjorry voor de dubbelpost maar ik bedoelde de Leviathan Skycrane en de cargobob Daarvoor zit er op dit forum onder elke post van jouw een 'bewerk'-knop Ontopic: Die magneet is niet gesynched in sa:mp. ok nog ff iets anders: hoe kan het dat mijn vriend (en anderen) mijn server niet kunnen vinden, als ik er zelf wel op kan?????? Bewerkt: 23 juli 2008 door r.deroos Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Mooie Tut! Geen wonder dat je ze SA-MP Girl noemen. PS, Excuses voor de late reactie. :$ Reageren
kasco Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 hoi sandra ik heb een vraag ik kom niet verder !!! kan jij me helpen als ik cj bijvoorbeeld in het spel moet zetten met die coördinaten en dat /save gedoe als ik in mijn server ga staan er al zo'n 200 poppetjes en in mijn server staan al heel veel auto's en zo en als ik een script heb van pawno waar moet ik die opslaan groetjes kas Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 hoi sandra ik heb een vraag ik kom niet verder !!! kan jij me helpen als ik cj bijvoorbeeld in het spel moet zetten met die coördinaten en dat /save gedoe als ik in mijn server ga staan er al zo'n 200 poppetjes en in mijn server staan al heel veel auto's en zo en als ik een script heb van pawno waar moet ik die opslaan groetjes kas Die zet je in Scriptfiles ofsoiets volgens mij, ik heb zelf de mappen etc. niet meer. Maar je moet ze in een Script map plaatsen, de map weet ik niet precies. Reageren
kasco Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 daar heb ik niks aan ik vraag het aan IEDEREEN HELP ME PLEASE groetjes kas Reageren
kasco Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 hoi sandra ik heb een vraag ik kom niet verder !!! kan jij me helpen als ik cj bijvoorbeeld in het spel moet zetten met die coördinaten en dat /save gedoe als ik in mijn server ga staan er al zo'n 200 poppetjes en in mijn server staan al heel veel auto's en zo en als ik een script heb van pawno waar moet ik die opslaan groetjes kas Reageren
Azer Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 hoi sandra ik heb een vraagik kom niet verder !!! kan jij me helpen als ik cj bijvoorbeeld in het spel moet zetten met die coördinaten en dat /save gedoe als ik in mijn server ga staan er al zo'n 200 poppetjes en in mijn server staan al heel veel auto's en zo en als ik een script heb van pawno waar moet ik die opslaan groetjes kas Ga eens de zoekfunctie van het forum gebruiken, vele vragen kun jezelf makkelijk beantwoorden. Reageren
timwing Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Goede tutorial! Maar ik kom meteen met het opstarten van de server niet verder. Hij sluit meteen, ik bekijk de server log staat er dit: SA:MP Dedicated Server ---------------------- v0.2.2, ©2005-2007 SA:MP Team [20:02] [20:02] Server Plugins [20:02] -------------- [20:02] Loaded 0 plugins. [20:02] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [20:02] It needs a gamemode0 line at the very least. Terwijl ik dit gewoon in mijn server.cfg heb staan: echo Executing Server Config... lanmode 1 rcon_password laat ik lekker niet zien maxplayers 10 port 7777 hostname My first server gamemode0 mijnscript announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com Ik snap niet wat ik verkeerd doe :S Reageren
Ophion Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Mijn SAMP-Server.exe is kwijt..En dit staat in mijn server_log ---------------------- v0.2.2, ©2005-2007 SA:MP Team [23:22] [23:22] Server Plugins [23:22] -------------- [23:22] Loaded 0 plugins. [23:22] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [23:22] It needs a gamemode0 line at the very least. Dan is de GameMode die in je server.cfg niet gecompiled naar .amx in de gamemodes map.OF bij gamemode0 staat geen naam er achter. Reageren
timwing Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Mijn SAMP-Server.exe is kwijt..En dit staat in mijn server_log ---------------------- v0.2.2, ©2005-2007 SA:MP Team [23:22] [23:22] Server Plugins [23:22] -------------- [23:22] Loaded 0 plugins. [23:22] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [23:22] It needs a gamemode0 line at the very least. Dan is de GameMode die in je server.cfg niet gecompiled naar .amx in de gamemodes map.OF bij gamemode0 staat geen naam er achter. Ha, niet gezien Maar ik heb hem gecomplied naar een .amx (dat stond in ieder geval onderin). Nogmaals ik weet niet wat ik fout doe! Edit: Ik weet trouwens niet in welke map ik het moet plaatsten, moet die in de pawno map of in dezelfde map als de samp server.exe? Bewerkt: 20 augustus 2008 door timwing Reageren
Ymosky Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ha, niet gezien Maar ik heb hem gecomplied naar een .amx (dat stond in ieder geval onderin). Nogmaals ik weet niet wat ik fout doe!Edit: Ik weet trouwens niet in welke map ik het moet plaatsten, moet die in de pawno map of in dezelfde map als de samp server.exe? Een compiled script, dus de .amx file moet in map "gamemodes" Reageren
timwing Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ha, niet gezien Maar ik heb hem gecomplied naar een .amx (dat stond in ieder geval onderin). Nogmaals ik weet niet wat ik fout doe!Edit: Ik weet trouwens niet in welke map ik het moet plaatsten, moet die in de pawno map of in dezelfde map als de samp server.exe? Een compiled script, dus de .amx file moet in map "gamemodes" Daar ligt het denk ik dan aan! Ik probeer het nu even... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.