Jump to content

hard drive x360 doet het nie


Rayman800

Recommended Posts

Ik heb gisteren eindelijk mijn x360 megabundel ontvangen van bol.com, nadat ik klaar was met het uitpakken en het aansluiten starte ik me xbox op en wou een gamercard aanmaken maar toen bleek dat er geen storage device was aangesloten terwijl ik tog echt duidelijk zag dat mijn hard drive bovenop de xbox stond, toen heb ik de hard drive losgekoppeld en weer aangesloten maar zelfs toen kon mijn xbox geen storage device vinden, dus mijn vraag is wat ik nou moet doen want ik vind dit echt k*t :N .

Link to comment
Delen op andere websites

okay, ik heb de klantenservice gebeld en eerst zeiden ze dat ik de aansluitingen van de hard drive en de xbox moest afstoffen maar dat hielp niet en toen heb ik weer gebeld en gelukkig zeiden ze dat ze een gratis hard drive naar me toe gingen sturen, maar toch wel k*t dat ik nou 15 dagen moet wachten voordat ik halo kan spelen :N

Link to comment
Delen op andere websites

okay, ik heb de klantenservice gebeld en eerst zeiden ze dat ik de aansluitingen van de hard drive en de xbox moest afstoffen maar dat hielp niet en toen heb ik weer gebeld en gelukkig zeiden ze dat ze een gratis hard drive naar me toe gingen sturen, maar toch wel k*t dat ik nou 15 dagen moet wachten voordat ik halo kan spelen :N

Is het niet mogelijk om een usb stick te gebruiken als opslagmedium?

Of misschien kan je van een vriend een memorycard lenen als usb onmogelijk is op xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...