Puma Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 De bananaphone is echt een hype, so why not for San Andreas? P.S. Dit is een klein tussendoorprojectje, dus niet treuren, omdat ik zogenaamd zou stoppen met m'n showroom .. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 1. Show jou models II? 2. leuk maar miss kan je er smooth overheen gooien? Reageren
Basssss Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Word het gewoon een telefoon of echt een wapen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dit gebeurt nou altijd met mij he . Heb ik eens een idee voor een mod, en word hij door iemand gemaakt . Other than that; ziet er mooi uit. Ik hoop dat hij ook uiteindelijk ingame komt, met uiteraard goede textures. Dat hij redelijk lowpoly is, hoeft niet een probleem te zijn. Met de goede textures past hij goed in het spel. En trouwens GTA-pilot: het gaat hier om een apparte mod, niet om een losse model . Deze is trouwens die van mij: Vriendelijke groeten, DaBeast //Edit:@Hieronder: ja, maar dit is gewoon een simpele gele material, en geen texture.. Reageren
AwiVC Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Dit gebeurt nou altijd met mij he . Heb ik eens een idee voor een mod, en word hij door iemand gemaakt .Other than that; ziet er mooi uit. Ik hoop dat hij ook uiteindelijk ingame komt, met uiteraard goede textures. Dat hij redelijk lowpoly is, hoeft niet een probleem te zijn. Met de goede textures past hij goed in het spel. En trouwens GTA-pilot: het gaat hier om een apparte mod, niet om een losse model . Deze is trouwens die van mij: Plaatjee Vriendelijke groeten, DaBeast Een banaan heeft volgens mij een bruin steeltje xD @Stefaneke: Soort van xD |Soort van terug op het forum =]| ^^ Bewerkt: 29 januari 2008 door AwiVC Reageren
FerryN Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Dit gebeurt nou altijd met mij he . Heb ik eens een idee voor een mod, en word hij door iemand gemaakt .Other than that; ziet er mooi uit. Ik hoop dat hij ook uiteindelijk ingame komt, met uiteraard goede textures. Dat hij redelijk lowpoly is, hoeft niet een probleem te zijn. Met de goede textures past hij goed in het spel. En trouwens GTA-pilot: het gaat hier om een apparte mod, niet om een losse model . Deze is trouwens die van mij: Plaatjee Vriendelijke groeten, DaBeast Een banaan heeft volgens mij een bruin steeltje xD Die banaan niet Leuk gedaan beide, toen ik bananaphone zag, dacht ik gelijk het volgende: Ring,ring,ring,ring,ring,ring,ring BANANAPHONE! [/font] Great work both Greetz Ferryn Bewerkt: 27 januari 2008 door FerryN Reageren
Puma Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Lol, maar dat maakt niet uit, we releasen 'm gewoon allebei :'). Reageren
FerryN Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Masterlijk, miss kan je hem ook de boksbeugel vervangen, kan je er mee meppen! Kutgw! Greetz Ferryn Reageren
ikt Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Geweldig, en ik vraag mij nog steeds af hoe je erop komt (Gezien @ GTAForums.com) Reageren
Timske Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Mechien kun je de hydra vervangen door een grote banaan met wieltjes en wapens en uit die wapens schieten bananen ofsoiets Maar leuke banaan GRoeten Tim Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) @ AwiVC, leef jij nog? Weer origoneel Puma, jij maakt altijd van die humoristische dingen. En het maakt niet veel uit hoe low poly hij is, Met goede textures is dat zo verholpen. Als je alle texures in SA zou weg halen zou je schrikken hoe weinig detail er is. Puma, verder raad ik je nog aan om je banaan in 3D Studio Max te openen en dan onder Editeble Poly>selecteer alle poly's en dan op autosmooth te drukken. Dan lijkt hij ingame veel smoother als het goed is . Kijk hier maar eens hoe weinig detail SA heeft. Bewerkt: 27 januari 2008 door stefaneke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.