Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

De bananaphone is echt een hype, so why not for San Andreas?

bananaphonepumatn3.jpg

P.S. Dit is een klein tussendoorprojectje, dus niet treuren, omdat ik zogenaamd zou stoppen met m'n showroom :N ..

Geplaatst:

Dit gebeurt nou altijd met mij he :7 . Heb ik eens een idee voor een mod, en word hij door iemand gemaakt :puh: .

Other than that; ziet er mooi uit. Ik hoop dat hij ook uiteindelijk ingame komt, met uiteraard goede textures. Dat hij redelijk lowpoly is, hoeft niet een probleem te zijn. Met de goede textures past hij goed in het spel. En trouwens GTA-pilot: het gaat hier om een apparte mod, niet om een losse model :) .

Deze is trouwens die van mij:

57708286fc9.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

//Edit:@Hieronder: ja, maar dit is gewoon een simpele gele material, en geen texture..

Geplaatst: (bewerkt)
Dit gebeurt nou altijd met mij he :7 . Heb ik eens een idee voor een mod, en word hij door iemand gemaakt :puh: .

Other than that; ziet er mooi uit. Ik hoop dat hij ook uiteindelijk ingame komt, met uiteraard goede textures. Dat hij redelijk lowpoly is, hoeft niet een probleem te zijn. Met de goede textures past hij goed in het spel. En trouwens GTA-pilot: het gaat hier om een apparte mod, niet om een losse model :) .

Plaatjee

Vriendelijke groeten,

Een banaan heeft volgens mij een bruin steeltje xD

@Stefaneke: Soort van xD

|Soort van terug op het forum =]|

^^

Bewerkt: door AwiVC

Plaatjee

Vriendelijke groeten,

Een banaan heeft volgens mij een bruin steeltje xD

Die banaan niet :puh:

Leuk gedaan beide, toen ik bananaphone zag, dacht ik gelijk het volgende:

Ring,ring,ring,ring,ring,ring,ring BANANAPHONE! [/font]

Great work both :tu:

Greetz Ferryn

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Mechien kun je de hydra vervangen door een grote banaan met wieltjes en wapens en uit die wapens schieten bananen ofsoiets :puh:

Maar leuke banaan :D

GRoeten Tim

@ AwiVC, leef jij nog?

Weer origoneel Puma, jij maakt altijd van die humoristische dingen.

En het maakt niet veel uit hoe low poly hij is, Met goede textures is dat zo verholpen. Als je alle texures in SA zou weg halen zou je schrikken hoe weinig detail er is. Puma, verder raad ik je nog aan om je banaan in 3D Studio Max te openen en dan onder Editeble Poly>selecteer alle poly's en dan op autosmooth te drukken. Dan lijkt hij ingame veel smoother als het goed is ;).

Kijk hier maar eens hoe weinig detail SA heeft.

Bewerkt: door stefaneke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...