.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik zoek een PC. Als het kan een samengestelde. Mijn budget is 700 of 800 euro. Kan iemand mij ene maken van 700 euro, en ene van 800 ? Het snelste van het snelste voor die prijs. Kan je misschien ook meteen kijken voor een 19" (widescreen perhaps) beeldscherm, erbij tellen. Danku. Reageren
xgaming Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Ik zoek een PC. Als het kan een samengestelde. Mijn budget is 700 of 800 euro. Kan iemand mij ene maken van 700 euro, en ene van 800 ? Het snelste van het snelste voor die prijs. Kan je misschien ook meteen kijken voor een 19" (widescreen perhaps) beeldscherm, erbij tellen.Danku. Zal eerst even mijn huiswerk maken Over 1 uurtje kan je hier 2 pc configuratie's verwachten. Moeten er verder nog andere onderdelen bij? Muis, toetsenbord, OS (Besturingssysteem), assemblage? EDIT: Pc is 1 euro over je budget heen Er zit hier geen scherm, assemblage en OS bij. Bewerkt: 28 januari 2008 door xgaming Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 die spec van xgaming is nice en als je budget van 600-700 euro hebt, meteen 700 euro doen, als je het doet doe het dan meteen goed zodat je de komende jaren vooruit kan, hopelijk dan. als je een nieuwe monitor wil kan je al snel 200 euro van je budget afhalen en blijft er nog maar 500 euro over.. Dus ik zou eerst nieuwe pc halen en laterna een nieuwe monitor. ( denk dat je ergens nog wel een koelkastje hebt staan ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.