Jump to content

Doorzichtig


Gino

Recommended Posts

heb je er mischien wat plaatjes bij ? :unsure:

Hier komen ze dan:

screen111ee.jpg

screen128ce.jpg

En dit is mijn resultaat:

screen130zl.th.jpg

[ ik had het plaatje al wat blauwachtig gemaakt ;) ]

het lukt me niet :blink:

als ik het plaatje boven op een andere plak krijg ik dit :

klik

Bewerkt: door Only_Gino
Link to comment
Delen op andere websites

@ only_gino, je kan ook gewoon een nieuwe layer maken en die vullen met wit. Dan de opicaty van de layer in het layer palet op 50% ofzo zetten. De layer moet dan wel bovenaan staan he!

*edit*

Volgens mij bedoel jij dat het plaatje overloopt in de andere, daar moet je namelijk weer iets anders voor doen zal ik ook nog morgen ofzo uitleggen als je dat bedoelt!

Bewerkt: door snorege
Link to comment
Delen op andere websites

juist ik bedoel dat je een door die chick heen kan kijken maar dat ze er nog wel is ;)

Makkelijk truukje voor, dubbelklik op de layer waar de chick staat, dan zie je meteen Opacity staan, zet die op 60%, of iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik heb een voorbeeld voor je gemaakt.

Je maakt een leuk achtergrond naar jou keuze met kleur zoals ik heb gedaan bijvoorbeeld (rood achtig).

Dan plak je het plaatje erop en ga je naar je gum link van het plaatje. Pak eraser-tool de eerste.

Dan gum je het plaatje, maar wel meteen brush die je ook op de achtergrond hebt gebruikt want dan ziet het er mooier uit.

Boven aan het plaatje zie je ook opacity staan die heb ik op 100% gezet, maar je kunt het beste wat minder doen zodat hij niet al te veel van het plaatje laat verdwijnen.

nietzichtbaar4tn.th.jpg

Succes!

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...