Jump to content

Horizontale lijn toegevoegd aan opmaak


Joriz

Recommended Posts

Speciaal voor de opmaak freaks op dit forum is het nu ook mogelijk om een horizontale lijn toe te voegen.

Met de HR-tag kun je nu duidelijke scheiding aan te brengen tussen stukjes tekst.

Tussen de haakjes geef je de kleur aan. Met het getal kan je de dikte van de lijn aangeven.

De code werkt als volgt:

[hr="3"]orange[/hr]

geeft:


Merk wel op dat te dikke lijnen niet bepaald mooi resultaat geven. Ook moet je op letten met de kleur gebruik. Meeste lichte kleuren zijn namelijk niet duidelijk met de meeste forum skins te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    3

  • Joriz

    2

  • Donwell

    2

  • Rivel

    2

Voor de vrouwelijke opmaakfreaks is dit inderdaad een goede functie :clown: Ik ben altijd gek op lijntjes geweest.

Zonder gekheid. Erg leuk gedaan. Denk niet dat ik er veel gebruik van ga maken maar voor grote posts die uit meerdere delen bestaan kan dit erg handig zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gedaan, alleen ik vind de kleur niet echt mooi passen bij het geheel. Een post heeft vrijwel alleen maar grijze/zwarte- teksten en dan vind ik zo'n oranje balk niet echt passen bij het geheel. Maar uiteraard dat is een mening. Ik zou eerder gaan voor een zwarte/grijze balk. Maar verder wel een leuke toevoeging... Is 't niet. :dans:

Edit: Oh ik zie dat je zelf de kleur kunt kiezen. Dat is wel leuk, mooie toevoeging. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, leuke toevoeging, ookal denk ik niet dat het veel gebruikt gaat worden :7

Daar kan je wel eens gelijk in hebben aangezien ik hem vandaag pas voor het eerst nodig had. Anders had ik deze functie al veel eerder toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke toevoeging Joriz, al denk ik dat het niet veel gebruikt zal worden. :puh:

Wat is de maximale dikte van de lijnen ? :puh:

Het is denk ik welw handig voor de recruitment en gang talk topics hier op het forum en ook voor de blogs erg handig.


Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...