-->nick<-- Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Even kijken. Bewerkt: 31 januari 2008 door -->nick<-- Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Mooie toevoeging, alleen kan je het niet zien in quotes. Ik zag dat EXIT vroeg wat een acronym was, wel een acronym is dat als je met je muis over een plaatje of iets dergelijke gaat, er een tekstje komt die je zelf kan instellen. Een acronym maak je met: [acronym=hier je tekst die er moet komen als je met je muis over de tekst of afbeelding etc. heengaat.]Blablabla[/acronym] Dan kom je aan: Blablabla Reageren
Jopper47 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik kon het niet laten: Reageren
Rivel Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik zie idd. in Opera ook enkel maar grijs. Kan dat nog anders? Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Voor als je niet kan kiezen tussen black en orange..... [/font]P.S. dit is de eerste horizontale lijn in een spoiler EDIT: je kan ze blijkbaar dus niet in een spoiler zetten :$ Bewerkt: 31 januari 2008 door IV trailer Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 dat is een oranje liojn bug lijkt me duidelijk? voor het geval niet:in een quote worden alle lijntjes grijs Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Mooie toevoeging aan het forum! KUTGW Mvg, Flitskikker Reageren
-Roy- Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik zie idd. in Opera ook enkel maar grijs. Kan dat nog anders? En in Firefox zijn ze rond... Het is al langer bekend dat <hr> tags problemen geven. Geen enkele browser geeft ze hetzelfde weer Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Ikzelf zal er weinig gebruik van maken denk ik. Maar zoals er al eerder gezegd werd: voor grotere blogs is dit wel misschien een handig puntje in het uiterlijk. Maar ik denk niet dat het snel gebruikt zal worden in posts. Verder wens ik iedereen plezier ermee . Bewerkt: 31 januari 2008 door fiegel5 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Leuk voor titels en zo Én voor een nieuwe blog natuurlijk...volgens mij ben ik de eerste die 'm echt nuttig gebruikt: *KLIK* Reageren
DJRobin Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Leuk ! Bewerkt: 1 februari 2008 door __Robin Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Looks nice FF mijn favoriete kleuren onder elkaar zetten: Greetz Bewerkt: 1 februari 2008 door Galiorix Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Leuke update Joriz, ik zal het ook even testen. Mijn favoriete kleur... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.