Donwell Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Het blijft me verbazen dat dit allemaal voor elkaar te krijgen is. Het ziet er in ieder geval steeds weer netjes uit. Ah, ziet er netjes uit... Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Inderdaad een goede toevoeging voor het forum. Ik zal het zelf zo niet direct nodig hebben, maar moest ik het nodig hebben zou dit een erg makkelijke functie zijn. Keep up the good work Joriz Reageren
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Hmm... Vrees dat ik toch een kleine bug heb ontdekt. Ik wou een topic even wat aanpassen, en na de edit zie ik niet deze kleur: Maar deze... Als je het bericht quote, zul je de volgende codes zien: [hr="1"]green[/hr] [hr=green]1[/hr] De eerste past zich steeds aan naar de tweede, zodat je alle codes steeds weer opnieuw moet plaatsen om de fatsoenlijke lijn te krijgen. De tweede is dus, zoals je ziet, grijs en een stuk dikker dan de eerste, die een groene kleur heeft en één pixel border. Valt dit te fixen? Reageren
Swiggers Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Leuke Toevoeging !! Even uitproberen Bewerkt: 8 mei 2008 door swiggers Reageren
js007 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik weet niet voor wat ik het zou gebruiken, maar goed gedaan . Het zal wel eens van ps komen. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Oeh, vet! Bewerkt: 8 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Leuke Toevoeging !! Even uitproberen Er komt iemand achter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.