moechy Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Hallo allemaal, weet er iemand ene gratis movie editing programma zoals movie maker? Mijn movie maker doet lastig dus ik zou graag iets anders willen. Mvg moechy Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb SuperDVD Video Editor gevonden en het is gratis , hier ! Reageren
moechy Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ok bedankt ik kan momenteel ff niet downloaden aangezien ik bijna over de limiet zit Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Is dat een trial? of een volledige versie? Reageren
moechy Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik denk volledig. Maar als je het download wil je me dan een plezier doen aub? Het eens uittesten en me pb'en of het goed is. alvast bedankt El_Evil Reageren
Puma Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Windows Movie Maker is hét programma, voor mij, om filmpjes mee te bewerken. De meeste mensen zullen je andere programma's aanraden, omdat Movie Maker maar beperkt is qua functies. Echter, niet om op te scheppen, de meeste mensen zien aan mijn filmpje niet eens af dat het met Movie Maker is gemaakt, dus: wanneer je eenmaal met het programma kunt werken, kun je er de mooiste koekjes mee bakken. Klik hier om Windows Movie Maker te downloaden! NOTE: Je moet een legale versie van Windows (XP) hebben, verder is het gratis. Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb het even gedownload en je kan er echt veel mee doen, ik heb hier en daar wat uitgetest en het is goed. Je kan er zelfs AVI naar DVD converteren en dan branden op een DVD. En er zitten ook veel effecten in. En trouwens het is volledig Freeware. Zonder registratie,... Reageren
moechy Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Kijk zoals ik al zei. Ik heb een probleem met movie maker, ik weet dat het een goed programma is maar het geeft een fout bij mij. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Weet er soms iemand een goed programma om filmpjes mee op te nemen? met Fraps ga ik veel te hard laggen Reageren
moechy Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Eumh mssch kan je gamecam proberen? of in dit topic vind je allemaal programma's en tips Reageren
moechy Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik heb SuperDVD Video Editor gevonden en het is gratis , hier ! Dit is een kutprogramma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.