Zaahed Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 zijn rugnummers zo erg dan? Vraag ik me ook af volgens mij hebben iets met eigen team nodig ofzo of iets anders. Reageren
gtakeus Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 heeft iemand al het gezicht van Iniesta gezien van Barcelona man! :O wat ziet die er lelijk uit zijn hoofd is helemaal misvormd xD hier zijn mijn stats naam: M. Eston (zelf veronnen xD ) aanvaller: SP barcelona: publiekslievening internationaal: belangrijkste speler (speel bij spanje) wat zijn juliestats bij prof seizoenen mijn stats zijn naam is remon ben aanvaller sp speel bij feyenoord en ben aanvoerder speel ook in het nederlands elftal ben daar ook aanvoerder zit in et 2de seizoen wedstrijddag 14 Reageren
ken9 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 zijn rugnummers zo erg dan? Vraag ik me ook af volgens mij hebben iets met eigen team nodig ofzo of iets anders. nou als je een spits koopt en hij krijgt rugnummer 2 klopt ook niet die geef ik liever nummer 9 klinkt toch best logisch en in fifa 2008 zat het er ook in en nu niet of moet nog gevonden worden Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het zit er zoiezo in maar hebben jullie al de fifa 09 op psp gespeeld F*cking slechte graphics en je speelt alsof het de fifa is op de playstation 1. Pro 08 is zelfs beter. Ik ga denk ik pro 09 kopen voor de psp want fifa wordt het zeker niet. Reageren
ken9 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het zit er zoiezo in maar hebben jullie al de fifa 09 op psp gespeeld F*cking slechte graphics en je speelt alsof het de fifa is op de playstation 1. Pro 08 is zelfs beter. Ik ga denk ik pro 09 kopen voor de psp want fifa wordt het zeker niet. geloog het goed op de ps3 ziet fifa09 er heel goed uit Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Welke aanvaller Henry zeker . Ik ben gwn 100% voor messi/barcelona. (ANTI-MADRID) nee een zelf gemaakt mannetje hij is de belangrijkste speler bij spanje (internationaal) en hij is aanvoerder van barcelona nu Reageren
Zaahed Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik ga zo kijken of bij mij fifa 09 de rugnummers kan kijken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik ga 'm kopen voor m'n PS2. Fifa 08 was echt top! Met 09 zal ik waarschijnlijk nog meer pret beleven. MP. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 statiks prof naam Nigel achternaam slangen speel bij club feyenoord ben middevelder CM lijkt precies op mij maar ben bij reserve team Reageren
AXIO Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Spelen veel mensen be a pro mode zo e zien zal het ook maar eens doen dan Reageren
Vegeta Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Welke aanvaller Henry zeker . Ik ben gwn 100% voor messi/barcelona. (ANTI-MADRID) nee een zelf gemaakt mannetje hij is de belangrijkste speler bij spanje (internationaal) en hij is aanvoerder van barcelona nu Puyol of is de aanvoerder nu een van de andere Spanjaarden in barca : Iniesta of Xavi Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Welke aanvaller Henry zeker . Ik ben gwn 100% voor messi/barcelona. (ANTI-MADRID) nee een zelf gemaakt mannetje hij is de belangrijkste speler bij spanje (internationaal) en hij is aanvoerder van barcelona nu Puyol of is de aanvoerder nu een van de andere Spanjaarden in barca : Iniesta of Xavi ja maar in de gae kan jij de aanvoeder worden Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Ben nu bij seizoen 2 en prestige 4 en heb toen in de kalender gekeken. Er stond Cup van Europa maar er stond aleen maar nvt niet van toepassing. Ik heb nu alle echte spelers erin gezet van het Nederlandse elftal maar ze zitten allemaal op de verkeerde positie. Weet iemand wat de opstelling dus waar alle spelers moeten in de plaats. Want de opstelling is fout. Bewerkt: 19 oktober 2008 door zaahed Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Hey, Ik zit nog maar in seizoen 1. Wel een mooi spel! Ik vind het ook erg leuk op online. Daarom heb ik Hier een contest gemaakt. Iemand zin om mee te doen? Er zijn nog vele plaatsen over! Nog iets: Ik ben nu met Coach bezig, maar ik vind het wel vreemd: Ik won zostraks 7-0 op professioneel niveau. Hoe kan dat op prof niveau? Dit was tegen Siena. Ik ben A.C. Milan. Maar normaal win ik 2-0 of 3-0 ofzo. Vind het wel vaag, 7-0 winnen op prof Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik heb hem op Wereldklasse. Proff vind vaak 6- 10 ofzo 7 -10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.